e-Pomoc techniczna
Rachmistrz nexo i Rewizor nexo – Jak zdefiniować własną Etykietę księgową?
Program: Dokumenty firmy, InsERT nexo, Portal Dokumentów, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo
Kategoria: Dokumenty pobrane, Laboratorium
Od wersji 46.0.0 w Laboratorium systemu InsERT nexo dostępna jest funkcja Etykiety księgowe.
Dzięki Etykietom księgowym istnieje możliwość opisywania dokumentów pochodzących z Portalu Dokumentów. Etykiety księgowe pozwalają na bardziej szczegółowe opisywanie dokumentów, a następnie wykorzystanie ich przy dekretacji dokumentów. Do poprawnego działania Etykiet księgowych wymagana jest aktywna licencja Portalu Dokumentów.
Aby zdefiniować etykiety księgowe, należy:
1. Wyszukać w wyszukiwarce poleceń Etykiety księgowe i kliknąć Dodaj.
2. Uzupełnić nazwę etykiety księgowej i kliknąć Zapisz.
Po dodaniu nowych etykiet w programie księgowym zostaną one automatycznie przesłane do Portalu Dokumentów, pod warunkiem posiadania aktywnego dostępu do sieci Internet.
Etykiety dostępne będą przy dodawaniu dokumentów w usłudze Portalu Dokumentów oraz w programie księgowym.