Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Rachmistrz nexo i Rewizor nexo – Jak zdefiniować własną Etykietę księgową?

Ostatnia modyfikacja: 28.06.2024

Program: Dokumenty firmy, InsERT nexo, Portal Dokumentów, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo

Kategoria: Dokumenty pobrane, Laboratorium

​Od wersji 46.0.0 w Laboratorium systemu InsERT nexo dostępna jest funkcja Etykiety księgowe. ​​

Dzięki Etykietom księgowym istnieje możliwość opisywania dokumentów pochodzących z Portalu Dokumentów. Etykiety księgowe pozwalają na bardziej szczegółowe opisywanie dokumentów, a następnie wykorzystanie ich przy dekretacji dokumentów. ​Do poprawnego działania Etykiet księgowych wymagana jest aktywna licencja Portalu Dokumentów. 

Aby zdefiniować etykiety księgowe, należy:

1. Wyszukać w wyszukiwarce poleceń Etykiety księgowe i kliknąć Dodaj.


2. Uzupełnić nazwę etykiety księgowej i kliknąć Zapisz. ​


Po dodaniu nowych etykiet w programie księgowym zostaną one automatycznie przesłane do Portalu Dokumentów, pod warunkiem posiadania aktywnego dostępu do sieci Internet.

Etykiety dostępne będą przy dodawaniu dokumentów w usłudze Portalu Dokumentów oraz w programie księgowym.



Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki