e-Pomoc techniczna
Gestor nexo i Subiekt nexo – Przykładowe wykorzystanie zestawu klientów w module Automatyzacja
Program: Gestor nexo, InsERT nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Automatyzacja, Scenariusze pracy
Moduł Automatyzacja pomaga w zautomatyzowaniu procesów w firmie. Użytkownik może np. zaplanować, aby w ślad za każdym utworzonym dokumentem handlowym, ofertą, umową lub zleceniem serwisowym powstawało działanie - był wysyłany e-mail lub wiadomość SMS. Automaty domyślnie są pogrupowane według typów obiektów. Od wersji 46.0.0 systemu InsERT nexo, użytkownik ma możliwość uwarunkowanie automatów na podstawie zestawów klientów.
Aby dodać nowy automat (w przykładzie będzie to wysyłanie wiadomości SMS do klientów detalicznych z wcześniej utworzonego zestawu – Program lojalnościowy), należy:
1. Przejść do modułu Ewidencje dodatkowe – Automatyzacja i kliknąć Dodaj – Automat.
2. Nadać nazwę automatu i wprowadzić moment uruchamiania obiektu Po zapisaniu obiektu – Paragon.
3. W sekcji Warunki wykonania wskazać Obiekt posiada wartość Klient z zestawu.
4. Jako Czynności do wykonania wprowadzić Utwórz SMS i w adresacie wskazać (nabywca). Wskazać pozostałe parametry takie jak np. numer według własnych preferencji.
5. W sekcji Szczegóły wykonania wprowadzić ustawienia dotyczące sposobu wykonania, wykonawcy czynności i momentu wykonania automatu. Opcjonalnie umożliwić wykonywanie ręczne w module dla ról. Zapisać automat.