e-Pomoc techniczna
Etykiety księgowe w Portalu Dokumentów
Program: Dokumenty firmy, Portal Dokumentów
Kategoria: Dokumenty pobrane, Komunikacja, Konfiguracja, Laboratorium
Od wersji 46.0.0 w Laboratorium systemu InsERT nexo i usługi Portal Dokumentów dostępna jest funkcja Etykiety księgowe.
Dzięki Etykietom księgowym istnieje możliwość opisywania dokumentów pochodzących z Portalu Dokumentów. Etykiety księgowe pozwalają na bardziej szczegółowe opisywanie dokumentów, a następnie wykorzystanie ich przy dekretacji dokumentów.
Do poprawnego działania Etykiet księgowych wymagana jest aktywna licencja Portalu Dokumentów.
Uwaga! Funkcja Etykiety księgowa może zostać włączona jedynie w programie księgowym (Rachmistrz nexo lub Rewizor nexo). Opis aktywacji znajduje się w artykule e-Pomocy technicznej: Rewizor nexo i Rachmistrz nexo – Jak aktywować funkcję Etykiety księgowe?
Po włączeniu w Laboratorium funkcji Etykiety księgowe w programach księgowych Rachmistrz i Rewizor nexo, dostępny będzie słownik, w którym użytkownik może tworzyć własne etykiety.
Po dodaniu nowych etykiet w programie księgowym zostaną one automatycznie przesłane do Portalu Dokumentów. Artykuł opisujący jak zdefiniować własne Etykiety księgowe znajduje się tutaj.
Po zdefiniowaniu słownika przez użytkownika programu księgowego i otrzymaniu go przez Portal Dokumentów, Etykiety dostępne będą przy dodawaniu dokumentów w Portalu Dokumentów.
Etykiety można również nadawać w programie księgowym. Wysłany z Portalu Dokumentów dokument jest automatycznie blokowany do edycji dla użytkowników portalu. Jego dalsze opracowywanie możliwe jest dostępne w programie księgowym Rachmistrz nexo lub Rewizor nexo.
Artykuły e-Pomocy technicznej opisujące obsługę Etykiet księgowych z poziomu usługi Dokumenty firmy: