Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Gestor nexo – Jak zbiorczo zmienić status naprawy zleceń serwisowych?

Ostatnia modyfikacja: 03.04.2023

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Operacje zbiorcze, Zlecenia serwisowe

​Status naprawy umożliwia określenie, czy i w jaki sposób zakończyła się naprawa. W parametrach zleceń serwisowych można zdecydować, aby określanie statusu naprawy było obowiązkowe dla zleceń zakończonych, których etap ma stan Zakończone. W celu zbiorczej zmiany statusu naprawy, należy:

1. Przejść do modułu Zlecenia serwisowe i zaznaczyć pozycje na liście.


2. Kliknąć górne menu OperacjeZmień status naprawy.


3. W nowym oknie wskazać Status naprawy i kliknąć Wykonaj.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki
The skin icon with label https://www.insert.com.pl/.skrypty/revolution-lightbox/start/content/modern_skin_dark/audio_player_skin/progress-left.png can't be loaded.

Drogi użytkowniku

InsERT S.A. wraz ze swoimi partnerami, korzysta na swoich stronach z plików cookies (ciasteczek). Część z nich jest niezbędna dla funkcjonowania stron, a do pozostałych cookies, których wykorzystanie możesz kontrolować poprzez ustawienia, należą cookies: używane do analizy w jaki sposób korzystasz z naszej strony, umożliwiające personalizację prezentowanych Ci treści oraz marketingowe, reklamowe.
Polityka prywatności >

Administratorem Twoich danych osobowych jest InsERT S.A z siedzibą przy ul. Jerzmanowskiej 2 we Wrocławiu. W ramach odwiedzania naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. Twojej aktywności oraz urządzeń użytkownika. Ponieważ szanujemy Twoje prawo do prywatności, poprzez zmianę ustawień umożliwiamy Ci rezygnację z akceptowania plików cookies, które nie są niezbędne.

Ściśle niezbędne pliki cookie
Pliki cookie umożliwiające personalizację prezentowanych Ci treści oraz cookie marketingowe, reklamowe, które możesz wyłączyć