Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Subiekt GT – Jak ustawić dodanie działania po wystawieniu zamówienia od klienta?

Ostatnia modyfikacja: 28.03.2023

Program: InsERT GT, Subiekt GT

Kategoria: Dokumenty, Konfiguracja, Parametry

​W celu ustawienia w programie Subiekt GT tworzenia działania po zapisaniu nowego zamówienia od klienta należy:

1. Z listy modułów wybrać Administracja – Parametry, a z listy parametrów Zamówienie od klienta.



2. W oknie, które się wyświetli przejść na zakładkę Działania, a następnie w sekcji Dodawanie dokumentu zaznaczyć opcję Dodaj działanie. Następnie ustawić Typ działania, które ma zostać tworzone i opcjonalnie wskazać szablon. Zmiany zapisać przyciskiem OK.

​​​​​​​​

​Temat należy do Parametrów Zamówienia od klienta.​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki