e-Pomoc techniczna
Gratyfikant nexo – Automatyczne zatwierdzenie list płac i rachunków za pomocą modułu Automatyzacja
Program: Gratyfikant nexo, InsERT nexo
Kategoria: Automatyzacja, Wynagrodzenia
Moduł Automatyzacja pomaga w zautomatyzowaniu procesów w firmie. Użytkownik może np. zaplanować, aby w ślad za każdym utworzonym dokumentem handlowym, ofertą, umową, absencją lub zleceniem serwisowym powstawało określona czynność. Automaty domyślnie są pogrupowane według typów obiektów. Od wersji 45.0.0 możliwe jest dodanie automatu, który będzie zatwierdzał automatycznie naliczone wcześniej listy płac bądź rachunków, w tym celu należy:
1. W celu konfiguracji harmonogramu automatyzacji należy przejść do modułu Ewidencje dodatkowe – Automatyzacja i kliknąć Dodaj – Automat.
2. Nadać nazwę, opis automatu i wprowadzić moment uruchamiania Według harmonogramu.
3. W sekcji Harmonogram wskazać częstotliwość wykonywania automatu według własnych preferencji.
4. Jako Czynności do wykonania wprowadzić Zatwierdź listy wynagrodzeń. Wskazać miesiąc listy wynagrodzeń oraz typ wynagrodzeń.
5. W sekcji Szczegóły wykonania wprowadzić ustawienia dotyczące sposobu wykonania i wykonawcy czynności. Zapisać automat.
Artykuł należy do zbioru zagadnień Przykładowe wykorzystanie automatów w Gratyfikancie nexo.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.