e-Pomoc techniczna
Subiekt GT – Jak dodać informacje do pola indeks w e-Fakturze?
Program: InsERT GT, Subiekt GT
Kategoria: KSeF, Laboratorium
Uwaga! Moduł e-Faktur zakupu jest dostępny w ramach Laboratorium InsERT GT i obsługi Krajowego Systemu e-Faktur. Opis aktywacji funkcjonalności związanych z obsługą KSeF znajduje się tutaj.
Program Subiekt GT można skonfigurować pod kątem zawartości pola "Indeks" w wysyłanej e-Fakturze do KSeF. Pole to jest związane z pozycją dokumentu i jest przeznaczone do wpisania przez sprzedawcę dodatkowych danych, które nie zostały uwzględnione w elementach struktury i nie są wymagane przepisami, a które mogą być zawarte na dokumentach. Może to być np. opis towaru, masa, objętość. W tym celu należy:
2. Kliknąć zakładkę Dane e-Faktur. Z listy wybrać rodzaj danych według własnych preferencji. Zapisać zmiany.
Do pola „Indeks” można przekazywać także dane przechowywane w polach własnych towarów. W takim przypadku konieczne jest wcześniejsze zdefiniowanie pól własnych dla obiektu Towar i usługa. Do pola mogą być również pobierane informacje według wprowadzonej Definicji SQL.
Dodatkowo istnieje możliwość, aby dane zawarte w dodatkowych informacjach zostały poprzedzone jego etykietą, np. jeśli w dodatkowych informacjach jest potrzeba przesyłania danych o masie sprzedawanego towaru i zaznaczona zostanie etykieta pola, do e-Faktury zostanie przekazana wartość: „Masa: 1.500”. Dla pól własnych towaru etykietą pola będzie nazwa pola własnego.
Artykuł należy do zbioru tematów e-Pomocy technicznej dotyczących obsługi KSeF w programie Subiekt GT.