e-Pomoc techniczna
Subiekt GT– Jak włączyć automatyczną wysyłkę e-Faktury do KSeF po wystawieniu dokumentu?
Program: InsERT GT, Subiekt GT
Kategoria: KSeF, Laboratorium
Uwaga! Moduł e-Faktur zakupu jest dostępny w ramach Laboratorium InsERT GT i obsługi Krajowego Systemu e-Faktur. Opis aktywacji funkcjonalności związanych z obsługą KSeF znajduje się tutaj.
Program Subiekt GT pozwala na automatyczne generowanie i wysyłanie e-Faktur bezpośrednio po zapisie dokumentu sprzedaży.
Aby skonfigurować system w taki sposób, aby po wystawieniu dokumentu automatycznie wysyłał e-Fakturę do KSeF, należy:
1. Przejść do modułu Administracja – Parametry. Z listy parametrów wybrać e-Faktury.
2. Włączyć opcję generowania e-Faktury po zapisie dokumentu wybierając opcję Automatycznie, bez zatwierdzenia lub Po zatwierdzeniu.
3. Następnie w polu wysyłaj e-Faktury po zapisie dokumentu wybrać opcję Automatycznie, bez zatwierdzenia lub Po zatwierdzeniu.
4. Określić zachowanie programu Po wysyłce e-Faktur. Parametr decyduje o tym, czy po wysyłce dokumentu program będzie czekał na potwierdzenie jego przyjęcia przez KSeF (ustawienie Oczekuj na numer KSeF). Parametr ten ma znaczenie również przy ręcznej wysyłce e-Faktur.
5. Kliknąć OK, aby zapisać zmiany.