e-Pomoc techniczna
Subiekt nexo – Jak dodać kasę?
Program: InsERT nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Kasa
Program Subiekt nexo umożliwia dodanie kas i stanowisk kasowych wykorzystywanych w przedsiębiorstwie. Każda kasa może składać się z jednego lub więcej stanowisk kasowych. Dodatkowo do stanowiska kasowego istnieje możliwość przypisania domyślnej formy płatności, która jest najczęściej ewidencjonowana w ramach danego stanowiska.
Podział na kasy i stanowiska kasowe jest ważny zwłaszcza przy pracy z raportami kasowymi. W przeciwieństwie do operacji kasowych oraz sesji kasowych, które są rejestrowane na konkretnym stanowisku, raporty kasowe tworzone są dla całej kasy, czyli zawierają operacje kasowe ze wszystkich stanowisk kasowych przynależnych do danej kasy.
W celu dodania Kasy i stanowiska kasowego należy:
1. Przejść do konfiguracji Kasy i stanowiska, a następnie wybrać opcję Dodaj.
2. W konfiguracji kasy wypełnić wymagane pola. Po wprowadzeniu danych przycisk Zapisz zatwierdzi zmiany. Pełen opis pól znajduje się w wątku pomocy "Kasy i stanowiska", który dostępny jest pod przyciskiem F1.
Temat należy do Zbioru zagadnień e-Pomocy istotnych przy konfigurowaniu i rozpoczęciu pracy z Subiektem nexo.