e-Pomoc techniczna
InsERT nexo – Jak usunąć istniejący Stopień istotności klienta?
Program: Gestor nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Klienci, Konfiguracja
Słownik Istotność klientów przechowuje stopnie istotności obsługiwanych przez system klientów. Warto pamiętać, że część klientów, szczególnie ważna dla firmy, powinna być obsługiwana z wyjątkową troską – warto przydzielać im najlepszych opiekunów, obsługiwać w pierwszej kolejności itp.
Aby usunąć istniejący Stopień istotności klienta, należy:
1. Przejść do Konfiguracji, odszukać i kliknąć Istotność klientów, zaznaczyć jedną lub wiele pozycji na liście i wybrać Usuń.
2. Zweryfikować pozycje do usunięcia i potwierdzić przyciskiem Usuń.
Powiązane artykuły e-Pomocy technicznej:
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.