e-Pomoc techniczna
InsERT nexo – Jak dodać Grupy cech klientów?
Program: Gestor nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Klienci
Programy linii InsERT nexo pozwalają na efektywniejszą organizację pracy poprzez funkcjonalność Grup cech klientów. Przykładowo, podczas dodawania wielu cech klienta jednocześnie przy pomocy Zaawansowanego dodawania cech, zostaną one posortowane według określonych grup.
Aby dodać nowe Grupy cech klientów, należy:
1. Przejść do modułu Konfiguracja, odszukać i kliknąć Grupy cech klientów, po czym wcisnąć przycisk Dodaj.
2. Uzupełnić pole Nazwa i zatwierdzić przyciskiem Zapisz.
Powiązane artykuły e-Pomocy technicznej:
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.