e-Pomoc techniczna
Co zrobić w przypadku komunikatu „Nie posiadasz uprawnień do korzystania z aplikacji Portal Dokumentów”?
Program: InsERT GT, InsERT nexo, Portal Biura, Portal Dokumentów, Rachmistrz GT, Rachmistrz nexo, Rewizor GT, Rewizor nexo
Kategoria: Dokumenty, Dokumenty pobrane, Komunikacja, Konto InsERT, Uprawnienia
Uwaga! Temat dotyczy nadawania uprawnień użytkownikom konta InsERT, którzy są już podłączeni do firmy. Proces dodawania nowych użytkowników został opisany w osobnym zagadnieniu e-Pomocy.
W sytuacji gdy użytkownik, logując się do Portalu Dokumentów, otrzymuje poniższy komunikat, świadczy on o braku uprawnień do korzystania z aplikacji.
Aby nadać uprawnienia do korzystania z Portalu Dokumentów, należy:
1. Zalogować się w serwisie Konto InsERT na użytkownika z uprawnieniami administratora globalnego (w zwykłych przypadkach jest to pierwsze konto założone na firmę).
2. Upewnić się, że jest otwarta prawidłowa firma, jeśli nie, można zmienić firmę, następnie przejść do modułu Użytkownicy i przy odpowiednim użytkowniku kliknąć Edytuj uprawnienia.
3. Zaznaczyć opcję Portal Dokumentów i zatwierdzić przyciskiem Zapisz.
Jeżeli użytkownik nie posiada danych dostępowych do konta administratora globalnego lub chce przenieść uprawnienia na innego użytkownika zarejestrowanego w serwisie Konto InsERT, to procedura nadania pełnych uprawnień administratora firmy nakazuje przesłanie potwierdzenia w postaci oświadczenia. Więcej o tym można przeczytać w temacie e-Pomocy technicznej: Procedura nadania pełnych uprawnień administratora dla konta InsERT.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.