e-Pomoc techniczna
Rachmistrz i Rewizor nexo – Jak wskazać typ dokumentu do dekretacji w Grupie dokumentów od klienta?
Program: InsERT nexo, Portal Biura, Portal Dokumentów, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo
Kategoria: Dekretacja dokumentów, Dokumenty, Dokumenty księgowe, Dokumenty pobrane, Komunikacja
Portal Dokumentów pozwala na księgowanie przesłanych dokumentów przy pomocy schematów dekretacji. Aby wskazać typ dokumentu do dekretacji w Grupie dokumentów klienta, należy:
1. Przejść do modułu Konfiguracja – Grupy dokumentów od klienta, zaznaczyć pozycję na liście i wybrać Popraw.
2. Wskazać Typ dokumentu do dekretacji automatycznej, a następnie zatwierdzić zmiany przyciskiem Zapisz.
Uwaga! Wybranie typu dokumentu do dekretacji automatycznej wiąże się z brakiem możliwości określenia Rodzaju zapisu VAT i księgowego w Grupie dokumentów od klienta. Spowodowane jest to tym, że w takim przypadku parametry te należy określić w schemacie dekretacji.
Powiązane artykuły e-Pomocy technicznej: