Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Rachmistrz i Rewizor nexo – Jak wskazać typ dokumentu do dekretacji w Grupie dokumentów od klienta?

Ostatnia modyfikacja: 28.06.2024

Program: InsERT nexo, Portal Biura, Portal Dokumentów, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo

Kategoria: Dekretacja dokumentów, Dokumenty, Dokumenty księgowe, Dokumenty pobrane, Komunikacja

Portal Dokumentów pozwala na księgowanie przesłanych dokumentów przy pomocy schematów dekretacji. Aby wskazać typ dokumentu do dekretacji w Grupie dokumentów klienta, należy:

1. Przejść do modułu Konfiguracja – Grupy dokumentów od klienta, zaznaczyć pozycję na liście i wybrać Popraw.


​2. Wskazać Typ dokumentu do dekretacji automatycznej​, a następnie zatwierdzić zmiany przyciskiem Zapisz​.

​​

Uwaga! Wybranie typu dokumentu do dekretacji automatycznej wiąże się z brakiem możliwości określenia Rodzaju zapisu VAT i księgowego w Grupie dokumentów od klienta. Spowodowane jest to tym, że w takim przypadku parametry te należy określić w schemacie dekretacji.

Powiązane artykuły e-Pomocy technicznej:

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki