e-Pomoc techniczna
zarezerwuj.pl – Ręczna rezerwacja usługi
Program: zarezerwuj.pl
Kategoria: Scenariusze pracy
Scenariusz: Firma szkoleniowa tworzy konto w aplikacji zarezerwuj.pl, dodaje pierwszych klientów, integruje aplikację z rozwiązaniami zewnętrznymi (Zoom, Teams, Kalendarz Google), generuje i umieszcza pierwszy widget automatyzujący proces rezerwacji i generuje raporty związane z rezerwacjami zasobów i usług.
Spis wszystkich tematów e-Pomocy technicznej scenariusza pracy z wykorzystaniem zarezerwuj.pl dla firmy szkoleniowej można znaleźć w temacie Scenariusz pracy z wykorzystaniem zarezerwuj.pl dla firmy szkoleniowej.
Część 13: Ręczna rezerwacja usługi.
W tej części użytkownik programu w imieniu klienta zarezerwuje usługę. W ten sposób pracownik może przetestować działanie rezerwacji usług. Aby zarezerwować usługę w imieniu klienta, należy:
1. Przejść do modułu Terminarz i przykładowo na zakładce Kalendarz wybrać wydarzenie, do którego zostanie przypisany uczestnik.
2. Kliknąć Dodaj uczestnika.
3. Uzupełnić dane klienta i zatwierdzić przyciskiem Dodaj uczestnika.
Informacje o kolejnym kroku można znaleźć w temacie e-Pomocy technicznej Obsługa klienta – Ręczna rezerwacja zasobu
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.