e-Pomoc techniczna
Gratyfikant nexo – Dodawanie umowy pracowniczej do biblioteki załączników po jej zapisaniu lub edycji za pomocą modułu Automatyzacja
Program: Gratyfikant nexo, InsERT nexo
Kategoria: Automatyzacja
Moduł Automatyzacja pomaga w zautomatyzowaniu procesów w firmie. Użytkownik może np. zaplanować, aby w ślad za każdym utworzonym dokumentem handlowym, ofertą, umową, absencją lub zleceniem serwisowym powstawało określona czynność. Automaty domyślnie są pogrupowane według typów obiektów. Aby dodać nowy automat (w przykładzie będzie to zapisywanie umowy do biblioteki załączników), należy:
1. Przejść do modułu Ewidencje dodatkowe – Automatyzacja i kliknąć Dodaj – Automat.
2. Nadać nazwę, opis automatu i wprowadzić moment uruchamiania obiektu Po zapisaniu obiektu – Umowa pracownicza.
3. W sekcji Warunki wykonania wprowadzić dwa warunki wykonania. W pierwszym kroku w polu Automat zostanie wykonany, gdy – co najmniej jeden z warunków zostanie spełnionych. Następnie dodać dwa warunki:
-
Obiekt został dodany (pierwsze zapisanie);
-
Obiekt został zmieniony: Pole – (dowolne).
4. Jako Czynności do wykonania wprowadzić: Zapisz wydruk w bibliotece załączników i uzupełnić pola: Treść wydruku, Kategoria, format, Gdy plik istnieje.
5. W sekcji Szczegóły wykonania wprowadzić ustawienia dotyczące sposobu wykonania, wykonawcy czynności i momentu wykonania automatu. Opcjonalnie umożliwić wykonywanie ręczne w module dla ról. Zapisać automat.
Artykuł należy do zbioru zagadnień e-Pomocy technicznej: Przykładowe wykorzystanie automatów w Gratyfikancie nexo.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.