Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

InsERT nexo – Jak wykorzystać etykietowanie kontaktów w module Automatyzacja?

Ostatnia modyfikacja: 08.12.2022

Program: Gestor nexo, InsERT nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Automatyzacja, Klienci, Komunikacja

Uwaga! Funkcja Miejsca użycia kontaktu wymaga aktywnego ulepszenia do wersji 42.0.0 Gestora nexo.​

O​d wersji 42.0.0 systemu InsERT nexo dodano możliwość etykietowania kontaktów miejscem użycia kontaktu. Użytkownik może przypisać kontakt do dokumentów takich jak faktury, oferty, dokumenty związane z serwisem i windykacją oraz zamówienia. Dodatkowo użytkownik może zdefiniować własne Miejsca użycia kontaktu w specjalnie przeznaczonym do tego słowniku. Dodatkowo etykiety można wykorzystać w module Automatyzacji, w tym celu należy:

1. W celu konfiguracji automatu należy przejść do modułu Ewidencje dodatkoweAutomatyzacja i kliknąć  DodajAutomat.




2. Nadać nazwę, opis automatu i wprowadzić moment uruchamiania obiektu Po zapisaniu obiektuFaktura VAT sprzedaży.




3. W sekcji  Warunki wykonania wprowadzić  warunek wykonania. W pierwszym kroku w polu Automat zostanie wykonany, gdy – Wszystkie warunki zostaną spełnione. Następnie dodać  warunek: Obiekt został dodany (pierwsze zapisanie).




4.  Jako Czynności do wykonania wprowadzić Utwórz wiadomość e-mail. Następnie uzupełnić pola:



  • Szablon- w tym polu znajdują się szablony wiadomości pocztowych, które mogą zawierać zdefiniowaną przez użytkownika treść, artykuł opisujący tworzenie szablonów pocztowych znajduję się t​utaj

  • Konto pocztowe- w tym polu należy wskazać wcześniej zdefiniowane konto pocztowe, z którego będzie wysyłana wiadomość e-mail,

  • Adresat – w tym polu należy wskazać utworzone wcześniej w systemie kartoteki pracowników magazynu z uzupełnionym adresem e-mail

  • Adres – w tym miejscu należy wskazać, na jaki rodzaj adresu ma być wysyłana wiadomość, od wersji 42.0.0 można wskazać etykietę (na przykładzie będą to Faktury – oznacza to, że Automat będzie wysyłał, wiadomość tylko na adres z etykietą Faktury na formatce klienta)

  • Wyślij natychmiastowo – wskazać opcję według własnych preferencji

  • Dodaj wydruk jako załącznik – w tym polu należy określić czy do wiadomości ma być dodawany załącznik, jeśli tak to wybrać odpowiedni Wzorze wydruku, na podstawie którego będzie generowany załącznik

  • Nie wykonuj, gdy brak zgody – w tym polu należy określić, czy automat ma sprawdzać zgody na przetwarzanie danych przed wysyłką wiadomości, 

5. W sekcji Szczegóły wykonania wprowadzić ustawienia dotyczące sposobu wyko​naniawykonawcy czynności i momentu wykonania automatuZapisać automat.


 

Przykładowe wykorzystanie automatów w systemie InsERT nexo​


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki
The skin icon with label https://www.insert.com.pl/.skrypty/revolution-lightbox/start/content/modern_skin_dark/audio_player_skin/progress-left.png can't be loaded.

Drogi użytkowniku

InsERT S.A. wraz ze swoimi partnerami, korzysta na swoich stronach z plików cookies (ciasteczek). Część z nich jest niezbędna dla funkcjonowania stron, a do pozostałych cookies, których wykorzystanie możesz kontrolować poprzez ustawienia, należą cookies: używane do analizy w jaki sposób korzystasz z naszej strony, umożliwiające personalizację prezentowanych Ci treści oraz marketingowe, reklamowe.
Polityka prywatności >

Administratorem Twoich danych osobowych jest InsERT S.A z siedzibą przy ul. Jerzmanowskiej 2 we Wrocławiu. W ramach odwiedzania naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. Twojej aktywności oraz urządzeń użytkownika. Ponieważ szanujemy Twoje prawo do prywatności, poprzez zmianę ustawień umożliwiamy Ci rezygnację z akceptowania plików cookies, które nie są niezbędne.

Ściśle niezbędne pliki cookie
Pliki cookie umożliwiające personalizację prezentowanych Ci treści oraz cookie marketingowe, reklamowe, które możesz wyłączyć