e-Pomoc techniczna
Przykładowe wykorzystanie automatów w Gestorze nexo
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Automatyzacja, Scenariusze pracy
Moduł Automatyzacja pomaga w zautomatyzowaniu procesów w firmie. Użytkownik może np. zaplanować, aby w ślad za każdym utworzonym dokumentem handlowym, ofertą, umową lub zleceniem serwisowym powstawało działanie – był wysyłany e-mail lub wiadomość SMS. Automaty domyślnie są pogrupowane według typów obiektów. Po aktywacji usługi użytkownik ma do dyspozycji przykładowe automaty (do korzystania z nich niezbędna jest ich aktywacja). Niektóre z automatów zawierają czynność utworzenia wiadomości SMS lub wiadomości e-mail, aby mogły zostać uruchomione, należy uzupełnić ich szablony.
Poniżej znajduje się lista przykładowych automatów, które można wykorzystać w programie Gestor nexo.
Gestor nexo – Jak wysłać raport własny na podstawie harmonogramu w module Automatyzacja?
Gestor nexo – Generowanie faktury po zakończeniu sukcesem Działania za pomocą modułu Automatyzacja
Gestor nexo – Jak wysłać raport własny na podstawie harmonogramu w module Automatyzacja?
Gestor nexo – Jak utworzyć automat generujący zamówienie od klienta do oferty?
Gestor nexo – Jak utworzyć automat generujący fakturę sprzedaży do zamówienia od klienta?
Gestor nexo – Powiadomienie klienta o zmianie opiekuna umowy za pomocą modułu Automatyzacja
UWAGA !!! Powyższe przykłady są proponowaną formą wykorzystania modułu Automatyzacja w programie. Użytkownik przed ich wdrożeniem, powinien go dostosować do własnych preferencji. Dodatkowo należy weryfikować poprawność wykonywanych automatów np. ze względu na zmiany prawne.