e-Pomoc techniczna
Firma szkoleniowa – Zmiana wariantu oferty na wybrany przez klienta w programie Gestor nexo
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Scenariusze pracy
Scenariusz: Po zbiorczej wysyłce wiadomości e-mail pracownik odbiera odpowiedzi od klientów wyrażających chęć zapoznania się z ofertą, tworzy kartoteki nowych klientów, generuje szczegółowy dokument ofert i wysyła je klientom. Po zaplanowaniu szkolenia w siedzibie klienta pracownik realizuje oferty dokumentami faktur proform.
Spis wszystkich tematów e-Pomocy technicznej scenariusza pracy sklepu meblowego III można znaleźć w temacie Scenariusz pracy w programie Gestor nexo dla firmy szkoleniowej – Spis treści.
Pracownik przed utworzeniem dokumentów zmienia wariant oferty. Aby odwzorować w programie powyższe czynności, należy:
1. Przejść do modułu Oferty, zaznaczyć wcześniej utworzoną Ofertę i kliknąć górne menu Popraw.
2. Rozwinąć opcję trzech kresek przy Nazwie Wariantu drugiego, wybrać Ustaw jako proponowany i zatwierdzić przyciskiem Zapisz.
Informacje o kolejnym kroku można znaleźć w temacie e-Pomocy technicznej Firma szkoleniowa – Realizacja oferty dokumentem proforma.