Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Firma szkoleniowa – Stworzenie działania typu Spotkanie z klientem w programie Gestor nexo

Ostatnia modyfikacja: 23.09.2022

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Scenariusze pracy

Scenariusz: Po zbiorczej wysyłce wiadomości e-mail pracownik odbiera odpowiedzi od klientów wyrażających chęć zapoznania się z ofertą, tworzy kartoteki nowych klientów, generuje szczegółowy dokument ofert i wysyła je klientom. Po zaplanowaniu szkolenia w siedzibie klienta pracownik realizuje oferty dokumentami faktur proform.

Spis wszystkich tematów e-Pomocy technicznej scenariusza pracy sklepu meblowego III można znaleźć w temacie Scenariusz pracy w programie Gestor nexo dla firmy szkoleniowej – Spis treści.

Klient odpisuje na ofertę, wybierając wariant nr 2 - szkolenie w siedzibie klienta. Pracownik sprawdza dostępność Trenera (osoby prowadzącej szkolenie) za pomocą kalendarza, okazuje się, że na dany tydzień akurat nie ma jeszcze umówionego żadnego szkolenia, więc pracownik rezerwuje termin poprzez dodanie działania typu Zadanie. Aby odwzorować w programie powyższe czynności, należy:

1. Przejść do modułu Kalendarz, z filtrów wybrać Opiekuna i sprawdzić, czy w danym dniu ma już jakieś zaplanowane działanie. Jeśli nie ma, należy wprowadzić nowe Działanie typu Zadanie, klikając prawym przyciskiem myszy na danym dniu.

 

2. W Polu Lokalizacja rozwinąć menu trzech kresek i wybrać Wstaw podstawowy adres klienta.

 

3. W polu Czas trwania zaznaczyć 8 godzin, w polu Przypomnienie wybrać 1 dzień przed i w sekcji Klienci dodać odpowiedniego klienta. Opcjonalnie można uzupełnić pole Krótki opis. Tak utworzone działanie zależy zatwierdzić przyciskiem Zapisz.

 

Informacje o kolejnym kroku można znaleźć w temacie e-Pomocy technicznej Firma szkoleniowa – Opcjonalna rezerwacja zasobu.

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki