e-Pomoc techniczna
InsERT GT – Dlaczego po przejściu na e-Abonament InsMAIL od razu nie potwierdza aktywacji?
Program: Gestor GT, Gratyfikant GT, InsERT GT, Rachmistrz GT, Rewizor GT, Subiekt GT
Kategoria: Aktualizacja, Uruchamianie
Potwierdzenie przejścia lub rezygnacji z e–Abonamentu powinno pojawić się na naszym serwerze w ciągu 1 godziny. Pełna aktualizacja danych na serwerze następuje w nocy – w przypadku braku potwierdzenia należy odświeżyć dane InsMAILa (wybrać z górnego menu Pomoc – Aktualizacje biznesowe i wybrać opcję Odśwież) w następnym dniu roboczym po dokonaniu zmiany.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.