e-Pomoc techniczna
Firma szkoleniowa – Wysyłka oferty do klienta na podstawie wcześniej przygotowanego szablonu w programie Gestor nexo
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Scenariusze pracy
Scenariusz: Po zbiorczej wysyłce wiadomości e-mail pracownik odbiera odpowiedzi od klientów wyrażających chęć zapoznania się z ofertą, tworzy kartoteki nowych klientów, generuje szczegółowy dokument ofert i wysyła je klientom. Po zaplanowaniu szkolenia w siedzibie klienta pracownik realizuje oferty dokumentami faktur proform.
Spis wszystkich tematów e-Pomocy technicznej scenariusza pracy sklepu meblowego III można znaleźć w temacie Scenariusz pracy w programie Gestor nexo dla firmy szkoleniowej – Spis treści.
Oferta zostaje wysłana e-mailem przy wykorzystaniu opcji - wyślij ofertę mailem. Pracownik wczyta treść wiadomości na podstawie wcześniej utworzonego szablonu. Aby odwzorować w programie powyższe czynności, należy:
1. Przejść do modułu Oferty, zaznaczyć wcześniej stworzoną ofertę, rozwinąć górne menu Operacje i wybrać Wyślij ofertę mailem.
2. Rozwinąć górne menu Operacje i wybrać Dopisz z szablonu.
3. Wybrać wcześniej utworzony Szablon wiadomości i kliknąć górne menu Wybierz.
Jak widać na załączonym poniżej zrzucie ekranu, wstawiony został tekst na podstawie Szablonu wiadomości i została załączona Oferta. W tym momencie należy kliknąć górne menu Wyślij w celu przekazania wiadomości do klienta.
Informacje o kolejnym kroku można znaleźć w temacie e-Pomocy technicznej Firma szkoleniowa – Stworzenie działania typu Spotkanie z klientem.