e-Pomoc techniczna
Firma szkoleniowa – Stworzenie szablonu wiadomości w programie Gestor nexo
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Scenariusze pracy
Scenariusz: Po zbiorczej wysyłce wiadomości e-mail pracownik odbiera odpowiedzi od klientów wyrażających chęć zapoznania się z ofertą, tworzy kartoteki nowych klientów, generuje szczegółowy dokument ofert i wysyła je klientom. Po zaplanowaniu szkolenia w siedzibie klienta pracownik realizuje oferty dokumentami faktur proform.
Spis wszystkich tematów e-Pomocy technicznej scenariusza pracy sklepu meblowego III można znaleźć w temacie Scenariusz pracy w programie Gestor nexo dla firmy szkoleniowej – Spis treści.
Pracownik przygotowuje szablon wiadomości, na podstawie którego zostaną wysłane oferty do klientów. Aby odwzorować w programie powyższe czynności, należy:
1. W lewym, górnym rogu programu, w wyszukiwarce wpisać Szablony wiadomości, wejść w wyszukany moduł, rozwinąć w górne menu Dodaj i kliknąć Szablon wiadomości pocztowej.
2. Wpisać Nazwę szablonu, Temat oraz Treść i zatwierdzić przyciskiem Zapisz. W treści można skorzystać z autotekstów, o których więcej można przeczytać w temacie e-Pomocy technicznej Gestor nexo – Jak korzystać z autotekstów?
Informacje o kolejnym kroku można znaleźć w temacie e-Pomocy technicznej Firma szkoleniowa – Wysyłka oferty do klienta na podstawie wcześniej przygotowanego szablonu.