![e-Pomoc techniczna. W tej bazie znajdziesz odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania, porady z zakresu obsługi programów, materiały do pobrania oraz dodatkowe opcje pomocy.](/.grafika/dla_uzytkownikow/pomoc_techniczna/e_pomoc_techniczna_v2.png)
Znaleziono 5179 zagadnień.
« Poprzednie Strona: 1 ... 205 206 207 208 |
Komunikat „Proszę sprawdzić poprawność wypełnienia pola technicznego – Rozliczenie deklaracji nastąpiło (…)” podczas wyliczania deklaracja PIT-36 w programach księgowych serii InsERT GT. Jak sobie z nim radzić?
Program: InsERT GT, Rachmistrz GT, Rewizor GT
Kategoria: Deklaracje skarbowe i JPK
mikroGratyfikant GT – Jak wyliczyć zestawienie prezentujące dane przechowywane w kartotekach pracowników wraz ze wskazaniem daty utworzenia wpisu oraz modyfikacji danych, a także osoby, która zmiany wykonała?
Program: InsERT GT, mikroGratyfikant GT
Kategoria: Zestawienia, Ślad rewizyjny
Dokumenty firmy – Jaka jest różnica pomiędzy użytkownikiem posiadającym uprawnienia do wszystkich akcji a takim, który może jedynie dodawać i odpowiadać na otrzymane dokumenty?
Program: Dokumenty firmy, InsERT GT, InsERT nexo, Portal Dokumentów, Rachmistrz GT, Rachmistrz nexo, Rewizor GT, Rewizor nexo
Kategoria: Dokumenty, Komunikacja, Uprawnienia, Użytkownicy
Jak zainstalować poprawkę w gdy pojawi się komunikat: Poprawka nie może być zainstalowana przez usługę instalatora Windows, ponieważ uaktualniany program nie został odnaleziony lub poprawka uaktualniająca dotyczy innej wersji tego programu. Sprawdź, czy uaktualniany program znajduje się na tym komputerze i czy posiadasz odpowiednią poprawkę uaktualniającą.
Program: Gestor GT, Gratyfikant GT, InsERT GT, Rachmistrz GT, Rewizor GT, Subiekt GT
Kategoria: Aktualizacja
« Poprzednie Strona: 1 ... 205 206 207 208 |