
Znaleziono 183 zagadnienia.
« Poprzednie Strona: 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 Następne » |
InsERT nexo – Co zrobić w przypadku informacji o braku miniatury zdjęcia?
Program: Biuro nexo, Gestor nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Sello NX, Subiekt nexo
Kategoria: Konfiguracja, Pomoc techniczna
InsERT nexo – Co zrobić w przypadku komunikatu „Do poprawnego wyświetlenia strony WWW wymagane jest zainstalowanie środowiska uruchomieniowego Microsoft Edge WebView2.”?
Program: Biuro nexo, Gestor nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Aktualizacja, Instalacja, Pomoc techniczna, Uruchamianie
Komunikat „E-deklaracja, Pole 'Kod US': Wartość jest niepoprawna – nie zdefiniowano takiej wartości elementu”. Jak sobie z tym radzić?
Program: InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo
Kategoria: Deklaracje skarbowe i JPK, Pomoc techniczna
Komunikat „Data zakończenia objęta pomniejszeniem raportu fiskalnego jest zablokowana.”. Jak sobie z tym radzić?
Program: InsERT GT, Subiekt GT
Kategoria: Parametry, Pomoc techniczna
Rewizor nexo – Jak ustawić blokadę edycji i wystawiania dokumentów do określonej daty?
Program: InsERT nexo, Rewizor nexo
Kategoria: Personalizacja, Pomoc techniczna
Rachmistrz nexo – Jak ustawić blokadę edycji i wystawiania dokumentów do określonej daty?
Program: InsERT nexo, Rachmistrz nexo
Kategoria: Personalizacja, Pomoc techniczna
Subiekt GT – Dlaczego dokument jest liczony od brutto, kiedy w parametrach, w danym typie dokumentu zaznaczone jest liczenie od netto?
Program: InsERT GT, Subiekt GT
Kategoria: Klienci, Pomoc techniczna
Komunikat „Lokalizacja podana w „Ustawieniach aktualizacji programu” jest niedostępna” przy próbie pobrania nowej wersji programu. Jak sobie z tym radzić?
Program: InsERT GT, Subiekt GT
Kategoria: Parametry, Pomoc techniczna
Komunikat „Dla wybranego pracownika brak wynagrodzeń w wybranym okresie” przy drukowaniu RMUA pomimo istniejących rachunków do umowy. Jak sobie z tym radzić?
Program: Gratyfikant GT, InsERT GT
Kategoria: Deklaracje ZUS, Pomoc techniczna
Subiekt GT – Komunikat „Brak towaru na magazynie” pomimo tego, że towar jest. Jak sobie z tym radzić?
Program: InsERT GT, Subiekt GT
Kategoria: Magazyn, Pomoc techniczna
InsERT GT – Jak przenieść dane na inny komputer?
Program: Biuro GT, Gestor GT, Gratyfikant GT, InsERT GT, Rachmistrz GT, Rewizor GT, Subiekt GT, mikroGratyfikant GT
Kategoria: Pomoc techniczna, Przeniesienie danych
InsERT nexo – Jak przejść do formularza kontaktowego z programu?
Program: Biuro nexo, Gestor nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Pomoc techniczna
Rewizor GT – Czy program umożliwia ponowne przeniesienie Bilansu Zamknięcia na Bilans Otwarcia, jeżeli wcześniej wykonaliśmy tę operację?
Program: InsERT GT, Rewizor GT
Kategoria: Bilans otwarcia, Pomoc techniczna
InsERT GT – Co zrobić w przypadku błędu "Określono nieprawidłowy algorytm" przy próbie wysyłki elektronicznej deklaracji?
Program: Gratyfikant GT, InsERT GT, Rachmistrz GT, Rewizor GT
Kategoria: Deklaracje skarbowe i JPK, Pomoc techniczna
Jak zrobić zrzut ekranu?
Program: Biuro GT, Biuro nexo, Gestor GT, Gestor nexo, Gratyfikant GT, Gratyfikant nexo, InsERT GT, InsERT nexo, Rachmistrz GT, Rachmistrz nexo, Rewizor GT, Rewizor nexo, Subiekt GT, Subiekt nexo
Kategoria: Pomoc techniczna
InsERT GT – Jak sprawdzić wersję programu?
Program: Biuro GT, Gestor GT, Gratyfikant GT, InsERT GT, Rachmistrz GT, Rewizor GT, Subiekt GT
Kategoria: Pomoc techniczna
InsERT nexo – Jak wyłączyć blokadę bazy danych?
Program: Biuro nexo, Gestor nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Bazy danych, Pomoc techniczna, Program serwisowy
Subiekt nexo – Co zrobić w przypadku komunikatu „Nie można edytować jeśli przyjęcie pozycji jest już rozchodowane”?
Program: InsERT nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Dokumenty, Pomoc techniczna
Gratyfikant GT – Co zrobić w przypadku komunikatu "Suma przychodów z innych źródeł może być niższa niż wynagrodzenie minimalne"?
Program: Gratyfikant GT, InsERT GT
Kategoria: Pomoc techniczna, Umowy cywilnoprawne, Wynagrodzenia
InsERT nexo – Jak wyciągnąć skrót programu na pulpit?
Program: Biuro nexo, Gestor nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Instalacja, Pomoc techniczna
Jak zresetować SQL Server?
Program: Biuro GT, Biuro nexo, Gestor GT, Gestor nexo, Gratyfikant GT, Gratyfikant nexo, InsERT GT, InsERT nexo, Rachmistrz GT, Rachmistrz nexo, Rewizor GT, Rewizor nexo, Subiekt GT, Subiekt nexo, mikroGratyfikant GT
Kategoria: Pomoc techniczna, Uruchamianie
Jak dodać załącznik w formularzu kontaktowym?
Program: Biuro GT, Biuro nexo, Gestor GT, Gestor nexo, Gratyfikant GT, Gratyfikant nexo, InsERT GT, InsERT nexo, Rachmistrz GT, Rachmistrz nexo, Rewizor GT, Rewizor nexo, Subiekt GT, Subiekt nexo
Kategoria: Pomoc techniczna
InsERT GT – Jak uzyskać logi z nieudanej konwersji?
Program: Biuro GT, Gestor GT, Gratyfikant GT, InsERT GT, Rachmistrz GT, Rewizor GT, Subiekt GT
Kategoria: Aktualizacja, Pomoc techniczna
W jaki sposób wysłać formularz kontaktowy?
Program: Gestor GT, Gestor nexo, Gratyfikant GT, Gratyfikant nexo, InsERT GT, InsERT nexo, Rachmistrz GT, Rachmistrz nexo, Rewizor GT, Rewizor nexo, Subiekt GT, Subiekt nexo
Kategoria: Pomoc techniczna
Jak sprawdzić wersję bazy danych w programie serwisowym?
Program: Biuro GT, Gestor GT, Gratyfikant GT, InsERT GT, Rachmistrz GT, Rewizor GT, Subiekt GT, mikroGratyfikant GT
Kategoria: Bazy danych, Pomoc techniczna, Program serwisowy
« Poprzednie Strona: 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 Następne » |