![e-Pomoc techniczna. W tej bazie znajdziesz odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania, porady z zakresu obsługi programów, materiały do pobrania oraz dodatkowe opcje pomocy.](/.grafika/dla_uzytkownikow/pomoc_techniczna/e_pomoc_techniczna_v3.png)
Znaleziono 183 zagadnienia.
« Poprzednie Strona: 1 2 3 4 5 6 7 ... 8 Następne » |
InsERT nexo – Jak zmienić nazwę podmiotu?
Program: Biuro nexo, Gestor nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Sello NX, Subiekt nexo
Kategoria: Pomoc techniczna, Program serwisowy
InsERT GT – Jak zmienić nazwę podmiotu?
Program: Biuro GT, Gestor GT, Gratyfikant GT, InsERT GT, Rachmistrz GT, Rewizor GT, Subiekt GT
Kategoria: Pomoc techniczna, Program serwisowy
InsERT nexo – Jak wyrejestrować klienta biura rachunkowego?
Program: Biuro GT, Biuro nexo, Gratyfikant nexo, InsERT GT, InsERT nexo, Rachmistrz GT, Rachmistrz nexo, Rewizor GT, Rewizor nexo, Subiekt 123
Kategoria: Klienci biura, Pomoc techniczna
Jak zrestartować usługę Serwera Urządzeń Zewnętrznych (SUZ)?
Program: InsERT GT, InsERT nexo, Subiekt GT, Subiekt nexo
Kategoria: Pomoc techniczna, Urządzenia zewnętrzne
InsERT nexo – Jak sprawdzić wersję programu?
Program: Gestor nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Pomoc techniczna
InsERT GT – Lista wyjątków powodujących problemy z pobieraniem informacji podczas pracy sieciowej
Program: Gestor GT, Gratyfikant GT, InsERT GT, Rachmistrz GT, Rewizor GT, Subiekt GT
Kategoria: Licencje, Pomoc techniczna
InsERT nexo – Jak sprawdzić, jakie serwery SQL są zainstalowane?
Program: Biuro nexo, Gestor nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Sello NX, Subiekt nexo
Kategoria: Pomoc techniczna, Uruchamianie
InsERT nexo – Jak usunąć podmiot?
Program: Biuro nexo, Gestor nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Sello NX, Subiekt nexo
Kategoria: Pomoc techniczna, Program serwisowy
InsERT nexo – Co zrobić, gdy podczas przywracania podmiotu z kopii pojawia się komunikat "Nieprawidłowy format pliku kopii zapasowej, bądź plik kopii zapasowej pochodzi z nowszej wersji SQL Servera"?
Program: Biuro nexo, Gestor nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Sello NX, Subiekt nexo
Kategoria: Pomoc techniczna, Program serwisowy
InsERT nexo – Jak przypisać nazwę serwera?
Program: Biuro nexo, Gestor nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Pomoc techniczna, Uruchamianie
InsERT nexo – Co zrobić w przypadku komunikatu „Nie można wykonać operacji. Obiekt został zablokowany…”?
Program: Biuro nexo, Gestor nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Dokumenty, Pomoc techniczna
Biuro nexo – Jak do widoku Operacje zbiorcze dodać informację o komunikacie błędu?
Program: Biuro nexo, InsERT nexo
Kategoria: Klienci biura, Operacje zbiorcze, Pomoc techniczna
Subiekt nexo – Co oznacza komunikat: "Cena sprzedaży z dopuszczalnym rabatem jest poniżej marży minimalnej."?
Program: InsERT nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Asortyment, Polityka cenowa, Pomoc techniczna
Subiekt nexo – Wystąpił błąd komunikacji z serwisem
Program: InsERT nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Pomoc techniczna, Urządzenia zewnętrzne
Gratyfikant nexo – Jak wyeksportować analizator wynagrodzenia do pliku PDF?
Program: Gratyfikant nexo, InsERT nexo
Kategoria: Pomoc techniczna, Wydruki, Wynagrodzenia
Subiekt GT – Jak sprawdzić wersję Sterowników urządzeń zewnętrznych?
Program: InsERT GT, Subiekt GT
Kategoria: Pomoc techniczna, Urządzenia zewnętrzne
mikroSubiekt – Jak utworzyć nowy podmiot?
Program: mikroSubiekt
Kategoria: Pomoc techniczna, Zakładanie podmiotu
Subiekt Sprint – Co zrobić w przypadku komunikatu "Nie udało się utworzyć nowego przyjęcia automatycznego. Rozszerzenie numeru jest wyłączone w parametrach numeracji"?
Program: InsERT GT, Subiekt GT, Subiekt Sprint 2
Kategoria: Pomoc techniczna
Gestor nexo – Jak włączyć logi wiadomości SMS?
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Pomoc techniczna
Gestor nexo – Jak włączyć logi synchronizacji InsERT mobile?
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Pomoc techniczna
Subiekt Sprint – Co zrobić w przypadku komunikatu „Nie udało się połączyć z usługą InsERT Szybka Sprzedaż Serwer komunikacji na komputerze XXX na porcie 10504. Nie udało się zalogować na konto użytkownika Szef"?
Program: Subiekt Sprint 2
Kategoria: Pomoc techniczna, Uruchamianie
Brak połączenia z SQL na stanowisku serwerowym
Program: Biuro GT, Gestor GT, Gratyfikant GT, InsERT GT, Rachmistrz GT, Rewizor GT, Subiekt GT, mikroGratyfikant GT, mikroSubiekt
Kategoria: Pomoc techniczna, Uruchamianie
InsERT nexo – Jak odzyskać hasło Szefa?
Program: Gestor nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Pomoc techniczna, Uruchamianie
Dlaczego program nie łączy się z serwerem na końcówce w InsERT nexo?
Program: Biuro nexo, Gestor nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Pomoc techniczna, Uruchamianie
« Poprzednie Strona: 1 2 3 4 5 6 7 ... 8 Następne » |