![e-Pomoc techniczna. W tej bazie znajdziesz odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania, porady z zakresu obsługi programów, materiały do pobrania oraz dodatkowe opcje pomocy.](/.grafika/dla_uzytkownikow/pomoc_techniczna/e_pomoc_techniczna_v2.png)
Znaleziono 185 zagadnień.
« Poprzednie Strona: 1 2 3 4 5 ... 8 Następne » |
Subiekt GT – Co zrobić, kiedy podczas próby zapisania Inwentaryzacji zbiorczej pojawia się komunikat "Nie zgadzają się ilości towarów w rozbiciu z ilościami w oknie głównym"?
Program: InsERT GT, Subiekt GT
Kategoria: Inwentaryzacja, Pomoc techniczna
W jaki sposób wysłać formularz kontaktowy?
Program: Gestor GT, Gestor nexo, Gratyfikant GT, Gratyfikant nexo, InsERT GT, InsERT nexo, Rachmistrz GT, Rachmistrz nexo, Rewizor GT, Rewizor nexo, Subiekt GT, Subiekt nexo
Kategoria: Pomoc techniczna
InsERT GT – Jak włączyć tryb diagnostyczny bankowości online?
Program: InsERT GT, Rewizor GT
Kategoria: Bankowość on-line, Pomoc techniczna
mikroSubiekt – Jak zgłosić sugestię do firmy InsERT?
Program: mikroSubiekt
Kategoria: Pomoc techniczna
mikroSubiekt – Jak przenieść dane na inny komputer?
Program: mikroSubiekt
Kategoria: Archiwizacja, Pomoc techniczna, Przeniesienie danych
Jak przeinstalować pakiet programów InsERT GT?
Program: Biuro GT, Gestor GT, Gratyfikant GT, InsERT GT, Rachmistrz GT, Rewizor GT, Subiekt GT, mikroGratyfikant GT
Kategoria: Instalacja, Pomoc techniczna
Subiekt nexo – Jak podłączyć dane archiwalne z programu mikroSubiekt?
Program: InsERT nexo, Subiekt nexo, mikroSubiekt
Kategoria: Archiwizacja, Pomoc techniczna, Przeniesienie danych
mikroSubiekt - Jak utworzyć nowy podmiot?
Program: mikroSubiekt
Kategoria: Pomoc techniczna, Zakładanie podmiotu
mikroSubiekt - Jakie są minimalne wymagania sprzętowe oraz systemowe potrzebne do działania programu?
Program: mikroSubiekt
Kategoria: Pomoc techniczna
Subiekt GT – Dlaczego dokument jest liczony od brutto, kiedy w parametrach, w danym typie dokumentu zaznaczone jest liczenie od netto?
Program: InsERT GT, Subiekt GT
Kategoria: Klienci, Pomoc techniczna
InsERT nexo – Jak włączyć logi diagnostyczne modułu Automatyzacja?
Program: Gestor nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo
Kategoria: Automatyzacja, Pomoc techniczna
InsERT GT – Jak wykonać archiwizację podmiotu?
Program: Gestor GT, Gratyfikant GT, InsERT GT, Rachmistrz GT, Rewizor GT, Subiekt GT
Kategoria: Archiwizacja, Pomoc techniczna
InsERT GT – Co zrobić w przypadku komunikatu "Nie udało się załadować listy"?
Program: Gestor GT, Gratyfikant GT, InsERT GT, Rachmistrz GT, Rewizor GT, Subiekt GT, mikroGratyfikant GT
Kategoria: Pomoc techniczna, Program serwisowy
Jak skonfigurować program, aby podświetlał towary, które są poniżej stanu minimalnego?
Program: InsERT GT, Subiekt GT
Kategoria: Asortyment, Personalizacja, Pomoc techniczna
Czym jest i gdzie się wykonuje konserwację bazy danych w programach InsERT nexo?
Program: Gestor nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Pomoc techniczna, Program serwisowy
Komunikat „E-deklaracja, Pole 'Kod US': Wartość jest niepoprawna – nie zdefiniowano takiej wartości elementu”. Jak sobie z tym radzić?
Program: InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo
Kategoria: Deklaracje skarbowe i JPK, Pomoc techniczna
Biuro GT – Jak zmienić na stałe serwer, do którego łączy się program?
Kategoria: Pomoc techniczna, Uruchamianie
InsERT GT – Zniknęła kolumna na liście. Jak ją odtworzyć?
Program: Gestor GT, Gratyfikant GT, InsERT GT, Rachmistrz GT, Rewizor GT, Subiekt GT
Kategoria: Personalizacja, Pomoc techniczna
Komunikat „Data zakończenia objęta pomniejszeniem raportu fiskalnego jest zablokowana.”. Jak sobie z tym radzić?
Program: InsERT GT, Subiekt GT
Kategoria: Parametry, Pomoc techniczna
Rewizor nexo – Jak ustawić blokadę edycji i wystawiania dokumentów do określonej daty?
Program: InsERT nexo, Rewizor nexo
Kategoria: Personalizacja, Pomoc techniczna
Rachmistrz nexo – Jak ustawić blokadę edycji i wystawiania dokumentów do określonej daty?
Program: InsERT nexo, Rachmistrz nexo
Kategoria: Personalizacja, Pomoc techniczna
Komunikat „Lokalizacja podana w „Ustawieniach aktualizacji programu” jest niedostępna” przy próbie pobrania nowej wersji programu. Jak sobie z tym radzić?
Program: InsERT GT, Subiekt GT
Kategoria: Parametry, Pomoc techniczna
« Poprzednie Strona: 1 2 3 4 5 ... 8 Następne » |