InsERT nexo PRO+ - rozwiązanie, które spełni Twoje potrzeby
Poznaj InsERT nexo PRO+, czyli kolejny krok w rozwoju linii nexo. To system, który odpowiada na potrzeby średnich i dużych firm oraz tych, o specyficznych wymaganiach. Pracuj szybciej i efektywniej!
InsERT nexo PRO+ wkrótce trafi do sprzedaży, ale już dziś wypróbuj moduły przez miesiąc za darmo i korzystaj z nowych, większych możliwości! Aktywacji modułów możesz dokonać z poziomu Konta InsERT lub w programach InsERT nexo w zakładce Konfiguracja - Licencje.
InsERT nexo PRO+ składa się z czterech modułów:
- Dokumenty PRO+,
- Widoczność danych PRO+,
- Sfera PRO+,
- Raportowanie PRO+.
Moduły będzie można kupować osobno, w zależności od firmowych potrzeb. Każdy oferuje szereg praktycznych funkcji. Aby móc aktywować nexo PRO+, wszystkie posiadane licencje nexo muszą być w wersji PRO.
Dokumenty PRO+
Moduł umożliwiający zaawansowaną pracę z dokumentami w całym systemie nexo. Jego funkcjonalność pozwala m.in.:
- nadawać różne numeracje dla tych samych typów dokumentów,
- wprowadzać dodatkowe informacje na pozycje,
- rozksięgowywać koszty zakupu materiałów lub rozksięgowywać koszty wynagrodzeń.
Własne typy dokumentów
Funkcja pozwalająca tworzyć własne typy dokumentów na podstawie tych, które są już obsługiwane w Subiekcie oraz Gestorze nexo PRO. Możliwe jest np. opracowanie nowego typu faktury sprzedaży, dokumentu magazynowego czy oferty, które będą charakteryzować się odrębnym symbolem, numeracją czy zestawem uprawnień. Dzięki temu wystarczy jedno kliknięcie, aby wystawić dokument o konkretnych parametrach.
Własne typy dokumentów można wykorzystać również w księgowości, opierając na nich swoje schematy dekretacji do automatyzowania dekretacji dokumentów. Są również dostępne w Sello NX, gdzie umożliwiają realizację zamówień wysyłkowych do wybranego typu dokumentu.
Przykłady użycia funkcjonalności:
- tworzenie wielu faktur sprzedaży (każda może mieć np. inną numerację),
- dzielenie dokumentów zakupu na różne rodzaje (np.: kosztowe, mieszane, zaopatrzeniowe) albo utworzenie osobnego dokumentu FZ dla każdego producenta, od którego kupowany jest towar,
- obsługa wielu różnych rodzajów zamówień od klienta, takich jak ZK Allegro czy ZK Amazon,
- odróżnianie dokumentów do KSeF i poza KSeF,
- ustawianie warunków schematów dekretacji w Rachmistrzu lub Rewizorze nexo tak, aby bazowały na własnym typie dokumentu,
- w Sello NX można wybrać własny typ dokumentu podczas przetwarzania zamówienia wysyłkowego.
Czy do pracy potrzebne jest wsparcie wdrożeniowca/programisty?
Korzystanie z tej funkcjonalności nie wymaga specjalistycznej wiedzy programistycznej.
Pola własne na pozycjach
Dzięki tej funkcjonalności można tworzyć własne, edytowalne kolumny dla wszystkich pozycji znajdujących się na dowolnym dokumencie handlowym i magazynowym. Pola własne mogą mieć różne typy (tekst, liczby, wartości logiczne, wartości ze słowników) i być aktywne dla wybranych typów dokumentów – np. określone pole może być dostępne wyłącznie dla pozycji na paragonach. Dzięki temu możliwe jest umieszczenie dodatkowych informacji dla użytkowników pracujących z dokumentami.
Główną zaletą pól własnych na pozycjach jest możliwość księgowania kosztów w programach księgowych. Wypełnione pola własne z dokumentu w Subiekcie są przepisywane przez schemat dekretacji do pól własnych pozycji dekretu. Dostosowane są również sprawozdania finansowe, które zawierają dane z tych pól. Funkcjonalności można także używać na partiach, np. do szczegółowego określania lokalizacji danej partii w magazynie.
Czy do pracy potrzebne jest wsparcie wdrożeniowca/programisty?
Korzystanie z tej funkcjonalności nie wymaga specjalistycznej wiedzy programistycznej.
Rozdzielniki kosztów wynagrodzeń
Ta funkcja umożliwia rozksięgowanie wynagrodzeń według miejsc powstawania kosztów i zleceń lub według innych zdefiniowanych przez użytkownika kryteriów. Zapewnia to pełną kontrolę nad powstającymi kosztami wynagrodzeń oraz wszelkimi związanymi z nimi aspektami.
Wypłata pracownika może zostać rozdzielona proporcjonalnie, w zależności od tego, ile czasu poświęcił na daną czynność (np. 60 godzin na budowie A, 100 godzin na budowie B itd.), co może być następnie wykorzystane do zaksięgowania odpowiednich wartości na wybrane konta, ponieważ Rozdzielniki Kosztów Wynagrodzeń są obsługiwane w programach księgowych.
Czy do pracy potrzebne jest wsparcie wdrożeniowca/programisty?
Korzystanie z tej funkcjonalności nie wymaga specjalistycznej wiedzy programistycznej.
Poznaj moduł Dokumenty PRO+ - zobacz film!
Widoczność danych PRO+
Dzięki profilowaniu danych można na wiele sposobów ograniczyć widoczność niektórych informacji wybranym użytkownikom linii InsERT nexo:
- w formatce z danymi użytkownika lub poprzez słownik dostępu do danych,
- w definicjach widoków,
- za pomocą odpowiednich uprawnień.
Moduł pozwala także oprogramować własne rozszerzenie funkcjonale.
Dostęp do danych
Profilowanie danych pozwala określić dostęp użytkowników do wybranych obiektów w programie:
- oddziałów,
- magazynów,
- stanowisk kasowych,
- rachunków bankowych,
- kategorii w bibliotece załączników.
Dzięki słownikowi Dostęp do danych można w jednym miejscu decydować, którzy użytkownicy mają mieć dostęp do jakich informacji.
Odebranie użytkownikowi dostępu do jednego z elementów systemu ukrywa przed nim ten element całkowicie – np. odebranie dostępu do jednego z magazynów ukryje dany magazyn również w kontekście aplikacji i filtrów. Użytkownik, któremu odebrano dostęp, nie będzie widział także dokumentów wystawionych w tym magazynie.
Czy do pracy potrzebne jest wsparcie wdrożeniowca/programisty?
Korzystanie z tej funkcjonalności nie wymaga specjalistycznej wiedzy programistycznej.
Profilowanie danych w definicjach widoków
W definicjach widoków można nałożyć ograniczenie na dane prezentowane w module. Użytkownik, który z niego korzysta, nie będzie mógł wówczas zobaczyć danych, które nie spełniają określonych w tym miejscu warunków. Np. w module Asortyment będą prezentowane jedynie towary z grupy „Dezodoranty”, które posiadają jednocześnie cechę „Kosmetyk popularny”.
Czy do pracy potrzebne jest wsparcie wdrożeniowca/programisty?
Korzystanie z tej funkcjonalności nie wymaga specjalistycznej wiedzy programistycznej.
Nowe uprawnienia
Ograniczenie widoczności może odbywać się również za pomocą nadania nowych uprawnień. Np. uprawnienie Konfiguracja widoku blokuje dostęp do konfiguracji takich elementów jak lista kolumn, formatowanie warunkowe, podgląd pod listą. Natomiast uprawnienie Konfiguracja widoku - Zmiana filtrów blokuje możliwość zmiany filtrów w serwisach.
Funkcja ta daje możliwość ustawienia wybranego filtra na określoną wartość, a następnie zablokowania pozostałym użytkownikom możliwości dokonania zmiany. W efekcie nie będą oni widzieć pozostałych danych, które nie spełniają wymagań zdefiniowanych dla tego filtra.
Czy do pracy potrzebne jest wsparcie wdrożeniowca/programisty?
Korzystanie z tej funkcjonalności nie wymaga specjalistycznej wiedzy programistycznej.
Sferyczne profilowanie danych
To kolejny mechanizm umożliwiający ograniczanie widoczności danych. Pozwala tworzyć własne reguły profilowania danych. Sferyczne rozszerzenia do profilowania danych są wykorzystane w wielu miejscach programu, takich jak serwisy, raporty, wybór z listy (F2) oraz InsTYNKT. Spis ewidencji, które mogą być profilowane sferycznie, dostępny jest w pomocy do sfery.
Czy do pracy potrzebne jest wsparcie wdrożeniowca/programisty?
Korzystanie z tej funkcjonalności wymaga podstawowej wiedzy programistycznej.
Własne filtry
Funkcja pozwalająca określić zindywidualizowane parametry wyświetlania danych w interfejsie użytkownika. Dzięki niej można w dowolnym serwisie lub raporcie dodać filtr pozwalający wpływać na to, jakie filtry będą dostępne. Można je dodawać z okna, w którym opisane są wszystkie dostępne pola. Użytkownik może także skorzystać z okna, pozwalającego wyliczać na podstawie prostych operatorów matematycznych filtry złożone z kilku pól.
Dodatkowo dostępne jest uprawnienie, dzięki któremu można zablokować możliwość zmiany ustawionego filtru dla wybranych użytkowników. Jeśli w programie linii InsERT nexo istnieją dodatkowe raporty, można dodać pochodzący z nich filtr do dowolnego modułu, serwisu czy innego raportu, wyświetlającego podobne dane. Dodatkowym atutem jest możliwość wstawienia filtru na podstawie atrybutu klasyfikacji.
Czy do pracy potrzebne jest wsparcie wdrożeniowca/programisty?
Korzystanie z tej funkcjonalności nie wymaga specjalistycznej wiedzy programistycznej, jednak w przypadku bardziej zaawansowanych potrzeb istnieje możliwość napisania filtru sferycznego.
Poznaj moduł Widoczność danych PRO+ - zobacz film!
Sfera PRO+
Moduł zapewnia narzędzia programistyczne pozwalające na samodzielne, znaczące rozszerzenie funkcjonalności systemu InsERT nexo PRO. Do ich wykorzystania wymagana jest podstawowa znajomość programowania.
Sfera zdarzeniowa
Sfera zdarzeniowa pozwala tworzyć dodatkowe akcje, które mogą być wykonywane w reakcji na to, co stanie się w programie. Użytkownik może wprowadzić do systemu stworzone przez siebie komunikaty, ostrzeżenia lub blokady, pojawiające się w następstwie określonych czynności. Aktualnie obsługiwane jest 11 głównych zdarzeń, natomiast dla Subiekta dostępnych jest 13 dodatkowych zdarzeń.
Przykłady użycia funkcjonalności:
- wystawianie własnych błędów i ostrzeżeń,
- blokowanie edycyjności pól,
- reagowanie na zmianę pola,
- wykonanie akcji po dodaniu obiektu,
- reakcja na zapis obiektu,
- blokada usunięcia produktu.
Czy do pracy potrzebne jest wsparcie wdrożeniowca/programisty?
Przygotowanie rozwiązań oraz ich integracja z systemem wymaga umiejętności programistycznych.
Menu sferyczne
Menu sferyczne umożliwia umieszczanie własnych operacji we wskazanym miejscu programu: w menu formatki lub modułu. Można określić, kiedy mają być dostępne, a także poprosić użytkownika o wprowadzenie dodatkowych parametrów, które zostaną wykorzystane w trakcie wykonywania własnej operacji.
Postęp wykonywania operacji na wielu zaznaczonych obiektach można obserwować z wykorzystaniem dialogu operacji zbiorczej (z takiego samego dialogu korzystają wbudowane operacje wykonywane w programie). Pozwala on także na poinformowanie użytkownika o wyniku wykonania operacji.
W przypadku operacji wykonywanych na pojedynczym obiekcie, do informowania użytkownika o ich wyniku można skorzystać z wbudowanych okien do wyświetlania komunikatów.
Czy do pracy potrzebne jest wsparcie wdrożeniowca/programisty?
Przygotowanie rozwiązań oraz ich integracja z systemem wymaga umiejętności programistycznych.
Poznaj moduł Sfera PRO+ - zobacz film!
Raportowanie PRO+
Rozbudowane funkcje, które pozwolą przygotować własne raporty, nie tylko w oparciu o zapytania SQL czy LINQ, ale także z wykorzystaniem intuicyjnego narzędzia.
Dzięki Raportom PRO+ użytkownik może:
- zdecydować, jakie dane chce zobaczyć oraz określić, w jaki sposób mają być one zaprezentowane,
- dodać kolumny i filtry,
- zdefiniować dowolne agregowanie danych,
- wykorzystać raporty sferyczne, np. do komunikacji z zewnętrznymi aplikacjami.
Własne kolumny
Do tej pory w konfiguracjach widoków pod przyciskiem Dodaj własną kolumnę można było dodać kolumnę z raportów SQL, raportów LINQ lub z raportów sferycznych. Teraz można tego dokonać także na podstawie pól znajdujących się w bazie danych, bez konieczności pisania ani jednej linijki kodu. Okno dodawania kolumny zostało rozszerzone o pola z bazy danych. Za pomocą mechanizmu Drag&Drop można łatwo przeciągnąć znalezione pole, dodając w ten sposób kolumnę. Kolumny można tworzyć też poprzez łączenie wielu pól za pomocą operatorów matematycznych i logicznych.
Funkcjonalność umożliwia ponadto tworzenie kolumn za pomocą raportów własnych – sposób ten wymaga znajomości składni zapytań SQL bądź LINQ oraz znajomości struktury bazy danych programu. Po zapisaniu raportu na liście pojawi się nowa kolumna, która jest od razu aktywna.
Tworzenie własnych kolumn jest także możliwe za pomocą sfery – sposób ten wymaga znajomości języków programowania.
Czy do pracy potrzebne jest wsparcie wdrożeniowca/programisty?
Korzystanie z tej funkcjonalności nie wymaga specjalistycznej wiedzy programistycznej, jednak w przypadku korzystania z rozwiązań sferycznych może być konieczna pomoc wdrożeniowca.
Własne raporty
Możliwość utworzenia własnego raportu, składającego się z wybranych pól danego obiektu, które występują w bazie danych. Po wybraniu typu obiektu (np. Dokument), wyświetla się lista zmiennych z opisami, które go dotyczą, takimi jak adresy kontrahentów, kwoty czy formy płatności. Przy każdym polu znajduje się ikona określająca jego rodzaj – dzięki temu można łatwo odróżniać pola kwotowe od napisów.
Zbudowanie takiego raportu polega na wybraniu konkretnych pól oraz przeciągnięciu ich jako kolumny lub filtry na dostosowany obszar roboczy. Każdą kolumnę oraz filtr można tworzyć na podstawie wielu pól za pomocą prostego edytora wyrażeń.
Dane można też łączyć ze sobą, używając odpowiednich funkcji agregujących, takich jak liczność elementów, suma, minimum czy maksimum.
Czy do pracy potrzebne jest wsparcie wdrożeniowca/programisty?
Korzystanie z tej funkcjonalności nie wymaga specjalistycznej wiedzy informatycznej.
Raporty sferyczne
Umożliwiają tworzenie zaawansowanych zestawień z dodatkowym wykorzystaniem zewnętrznych źródeł danych. Dzięki temu możliwy jest dostęp do informacji niewidocznych bezpośrednio w programie.
Czy do pracy potrzebne jest wsparcie wdrożeniowca/programisty?
Korzystanie z tej funkcjonalności wymaga specjalistycznej wiedzy informatycznej.
Poznaj moduł Raportowanie PRO+ - zobacz film!
Zasady sprzedaży
Licencja nexo PRO+ udzielana jest na rok.
W przypadku firm cena wyliczana jest za każde stanowisko (a w przypadku Gratyfikanta za każdych 50 pracowników), na którym moduły mogą być wykorzystywane. Wyjątek stanowią użytkownicy korzystający jednocześnie z Subiekta i Gestora – w tym przypadku cena będzie kalkulowana z maksimum liczby stanowisk Subiekta i Gestora. Jeśli firma ma 6 stanowisk Subiekta i 3 stanowiska Gestora, to do ceny całkowitej liczone będzie wyłącznie 6 stanowisk Subiekta.
W przypadku biur rachunkowych cena jest kalkulowana za każde 50 podmiotów, które biuro może obsługiwać w ramach zarejestrowanych licencji czy też rozszerzeń. Jeśli biuro wykorzystuje program nexo PRO na potrzeby własne (np. Subiekta nexo PRO) i aktywuje moduł PRO+, moduł ten będzie rozliczany wg cennika dla firm.
Ceny poszczególnych modułów maleją wraz z liczbą stanowisk/podmiotów. Dla modułu np. Widoczność danych pierwsze stanowisko kosztuje 100 zł, drugie, trzecie i czwarte 80 zł itd. (wg przedziałów ujętych w tabelach).
Cennik
Dokumenty PRO+
Widoczność danych PRO+
Raportowanie PRO+
Sfera PRO+
Ceny netto
Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66, par. 1 Kodeksu Cywilnego.
Zobacz także
InsERT nexo PRO+, czyli kolejny krok w rozwoju linii nexo, trafił do sprzedaży. To system, który odpowiada na potrzeby średnich i dużych firm oraz tych o specyficznych wymaganiach. Dzięki modułom nexo PRO+ możesz pracować szybciej i efektywniej.
Ukazała się wersja 1.8 systemu zarezerwuj.pl. Przedstawiamy najważniejsze nowości.
Zostań PRO! już dziś i dołącz do tysięcy zadowolonych użytkowników nowoczesnych systemów dla firm oraz biur rachunkowych linii InsERT nexo PRO. Do 30 listopada 2024 te wielokrotnie nagradzane programy kupisz od 50 do 70% taniej. Ciesz się bogatą funkcjonalnością, zyskaj nowe możliwości i działaj na jeszcze większą skalę!
InsERT nexo PRO to znacznie więcej możliwości dla Twojej firmy. Zamień InsERT GT na tę innowacyjną linię już teraz - w grudniu upgrade aż 80% taniej. W prezencie otrzymasz multimedialne szkolenie krok po kroku z obsługi nowego programu, a w przypadku upgrade'u do Subiekta nexo PRO - również roczną licencję do modułu POS - interfejs dotykowy.
Specjalna oferta wyłącznie dla użytkowników programów InsERT nexo/nexo PRO i GT! Od 5 do 30 listopada możesz zwiększyć wydajność swoich programów InsERT, dzięki dodatkowym stanowiskom Microsoft SQL Server 2022. Tylko teraz każde kolejne stanowisko dostępne jest 100 zł taniej! Promocja skierowana jest do nowych użytkowników, którzy nie posiadają jeszcze licencji Microsoft SQL Server 2022, jak i do obecnych posiadaczy SQL Server 2022.
Z Lekarza PLUS mogą teraz korzystać również gabinety fizjoterapeutyczne - system w pełni odpowiada stawianym przed nimi wymogom prawnym, dotyczącym przekazywania informacji o udzielonych świadczeniach zdrowotnych. Aplikacja automatycznie raportuje zdarzenia medyczne do systemu P1, a ponadto oferuje szereg funkcji, które usprawniają realizację wizyt oraz rejestrację pacjentów.