LEO: Synchronizator WooCommerce
Rozwiązania Partnerskie
-
do programu:
-
autor:LEO ITS Sp. z o.o.
-
telefon:tel.: 32-770-13-39, 506-12-36-16
-
e-mail:
-
strona www:
-
Cena:od 49 zł/miesiąc (z bezpłatnym okresem próbnym)
Opis rozwiązania polecane rozwiązanie
Rozwiązanie pozwala na:
- dodawanie zamówień składanych w sklepie WooCommerce jako dokumentów ZK (Zamówienie od klienta) w Subiekcie;
- automatyczną realizację dodanych zamówień jako dokument sprzedaży (faktura/paragon);
- automatyczną wysyłkę dokumentów sprzedaży w postaci pliku PDF do klienta;
- automatyczną rejestrację sprzedaży na drukarce fiskalnej.
Synchronizator WooCommerce to program, który w prosty i szybki sposób pozwala zintegrować dowolny sklep na platformie WooCommerce z Subiektem nexo PRO.
Program Synchronizator WooCommerce realizuje automatycznie pełny cykl obsługi klienta od chwili złożenia zamówienia w sklepie, aż do momentu, w którym otrzyma on fakturę lub paragon.
Program pozwala na pełną automatyzację procesu fakturowania zamówień bez konieczności interwencji użytkownika.
Realizacja zamówień jako dokumentów sprzedaży oraz wysyłka faktur (paragonów) w postaci plików PDF mogą być wykonywane jako odrębne procesy lub realizowane w jednej sesji podczas dodawania zamówień do Subiekta. Oznacza to, że użytkownik może precyzyjnie dostosować działanie programu Synchronizator WooCommerce do warunków panujących w swojej firmie (np. zbiorcza wysyłka PDF po określonej godzinie).
Strona www: leo.pl/sklep/synchronizator-woocommerce/
Wymagania:
Subiekt nexo PRO 40.0.0 lub nowszy, sklep internetowy WooCommerce wersja 5.8.0, Windows 8.1 lub nowszy, Microsoft SQL Serwer 2012 lub nowszy, Microsoft .NET Framework 4.7.2 lub wyższy