Programy dla firm - InsERT

SolEx B2B

Rozwiązania Partnerskie

Opis rozwiązania polecane rozwiązanie

CO TO JEST PLATFORMA SOLEX B2B

To bezobsługowy system sprzedaży zintegrowany z systemem Subiekt GT. Umożliwia pełne zautomatyzowanie procesów związanych z prowadzeniem sprzedaży internetowej.

JAK TO DZIAŁA

Wszystkie ceny, stany, opisy i zdjęcia produktów importowane są automatycznie z Twojego systemu magazynowo-księgowego, dzięki czemu nie musisz uzupełniać żadnych danych w panelu administracyjnym. Dzięki temu klient widzi swoją historię faktur i zamówień.

Platforma SolEx B2B to:

  • Integracja z systemem sprzedaży
    Platforma jest w pełni zintegrowana z programem sprzedażowym Subiekt GT. Wszystkie dane są automatycznie dwustronnie aktualizowane.
  • Pełna automatyzacja
    SolEx B2B to system bezobsługowy – Twoja firma pracuje wyłącznie na obecnym systemie sprzedaży Subiekt GT, a całą resztą zajmuje się SolEx.
  • Komunikacja z klientami
    Z pomocą platformy możesz szybko i tanio komunikować się ze swoimi klientami. SolEX B2B wysyła automatyczne maile np. o płatnościach, nowych fakturach itp.
  • Katalog bez logowania
    Platforma może być Twoją stroną firmową lub katalogiem produktów, pokazywanym bez logowania, np. bez cen i dostępności.

 

DLACZEGO SOLEX B2B

  • 2000 ustawień platformy;
  • 15 lat doświadczenia;
  • 500 wdrożonych systemów.

 

CO CZYNI NAS NAJLEPSZYM WYBOREM

  • Indywidualizacja oferty produktowej Dysponujemy narzędziami, które umożliwiają dopasowanie oferty produktowej indywidualnie do każdego klienta. Dzięki opcjom rabatowania masz pewność, że każdy klient widzi ceny które zostały mu przypisane w wybranej walucie.
  • Inteligentny koszyk. Nasz koszyk zapamiętuje to, co zamówił klient nawet po wylogowaniu i ponownym zalogowaniu. Dodatkowo istnieje możliwość wczytanie koszyka z plików np. CSV, EPP, XML i wielu innych.
  • Różne warianty prezentowania produktów:
    • maskowanie stanów: stany towarów możesz pokazywać jako ikonki/przedziały, np. dużo, mało, poniżej stanu minimalnego;
    • rodziny i warianty: grupowanie produktów, które różnią się tylko jedną cechą, np. gramaturą, kolorem, rozmiarem czy smakiem;
    • akcesoria i zamienniki: często produkty mają zamienniki lub akcesoria – warto je pokazać potencjalnym klientom;
    • produkty konfigurowalne: funkcja dedykowana dla branż, gdzie produkt posiada opcje, np. kolor/rozmiar; różne opcje mogą wpływać na ostateczną cenę produktu.

Wymagania:

Sfera dla Subiekt GT, sugerowany także Niebieski Plus