SolEx B2B
Rozwiązania Partnerskie
-
do programu:
-
autor:LOXEZ Sp. z o.o.
-
telefon:tel.: 343-73-51-50
-
e-mail:
-
strona www:
-
Cena:3600
Opis rozwiązania polecane rozwiązanie
To bezobsługowy system sprzedaży zintegrowany z systemem Subiekt GT. Umożliwia pełne zautomatyzowanie procesów związanych z prowadzeniem sprzedaży internetowej.
Wszystkie ceny, stany, opisy i zdjęcia produktów importowane są automatycznie z Twojego systemu magazynowo-księgowego, dzięki czemu nie musisz uzupełniać żadnych danych w panelu administracyjnym. Dzięki temu klient widzi swoją historię faktur i zamówień.
Platforma SolEx B2B to:
-
Integracja z systemem sprzedaży
Platforma jest w pełni zintegrowana z programem sprzedażowym Subiekt GT. Wszystkie dane są automatycznie dwustronnie aktualizowane. -
Pełna automatyzacja
SolEx B2B to system bezobsługowy – Twoja firma pracuje wyłącznie na obecnym systemie sprzedaży Subiekt GT, a całą resztą zajmuje się SolEx. -
Komunikacja z klientami
Z pomocą platformy możesz szybko i tanio komunikować się ze swoimi klientami. SolEX B2B wysyła automatyczne maile np. o płatnościach, nowych fakturach itp. -
Katalog bez logowania
Platforma może być Twoją stroną firmową lub katalogiem produktów, pokazywanym bez logowania, np. bez cen i dostępności.
DLACZEGO SOLEX B2B
- 2000 ustawień platformy;
- 15 lat doświadczenia;
- 500 wdrożonych systemów.
CO CZYNI NAS NAJLEPSZYM WYBOREM
- Indywidualizacja oferty produktowej Dysponujemy narzędziami, które umożliwiają dopasowanie oferty produktowej indywidualnie do każdego klienta. Dzięki opcjom rabatowania masz pewność, że każdy klient widzi ceny które zostały mu przypisane w wybranej walucie.
- Inteligentny koszyk. Nasz koszyk zapamiętuje to, co zamówił klient nawet po wylogowaniu i ponownym zalogowaniu. Dodatkowo istnieje możliwość wczytanie koszyka z plików np. CSV, EPP, XML i wielu innych.
- Różne warianty prezentowania produktów:
- maskowanie stanów: stany towarów możesz pokazywać jako ikonki/przedziały, np. dużo, mało, poniżej stanu minimalnego;
- rodziny i warianty: grupowanie produktów, które różnią się tylko jedną cechą, np. gramaturą, kolorem, rozmiarem czy smakiem;
- akcesoria i zamienniki: często produkty mają zamienniki lub akcesoria – warto je pokazać potencjalnym klientom;
- produkty konfigurowalne: funkcja dedykowana dla branż, gdzie produkt posiada opcje, np. kolor/rozmiar; różne opcje mogą wpływać na ostateczną cenę produktu.
Wymagania:
Sfera dla Subiekt GT, sugerowany także Niebieski Plus