inDodatki: Serwis + Gwarancje
Rozwiązania Partnerskie
-
do programu:
-
autor:"inSolutions sp.z.o.o. sp.k."
-
telefon:tel.: 584258144, 323700023, 668682131
-
e-mail:
-
Cena:Standard – 799 zł (pierwsze stanowisko), 399 zł (każde kolejne stanowisko), 499 zł za moduł Gwarancje (niezależnie od liczby stanowisk)
Opis rozwiązania polecane rozwiązanie
Program ten jest przeznaczony dla firm prowadzących serwis lub serwis posprzedażowy. Umożliwia sprawne zarządzanie zleceniami serwisowymi i naprawami urządzeń. Pozwala na generowanie i drukowanie kart gwarancyjnych na podstawie dokumentów (FS, PA, PZ, WZ). Posiada wbudowany kreator wydruku etykiet samoprzylepnych.
Program składa się z pięciu modułów:
- – tu wprowadza się zgłoszenia dostarczenia urządzeń do serwisu, a każde zgłoszenie można przekształcić w zlecenie.
- – w tym miejscu widać zlecenia i można dodać nowe, które później przekazywane są do naprawy, przesyłane do serwisu zewnętrznego lub wydawane klientowi.
- – w trakcie naprawy do urządzenia z danego zlecenia można przypisać wykonane czynności i zużyte części oraz obliczyć koszty naprawy.
- – zarządzanie wysyłkami urządzeń do serwisów zewnętrznych. Przyjmując urządzenie, decydujemy, czy jest gotowe do wydania klientowi, czy też jego naprawa będzie kontynuowana.
- – moduł umożliwia wybór pozycji z dokumentu, które mają być uwzględnione na karcie gwarancyjnej oraz zmianę ich danych (nazwa urządzenia, okres gwarancji, numer seryjny). Pozwala na rozbicie jednej pozycji dokumentu na poszczególne sztuki.
Najważniejsze funkcje:
- przegląd i kontrola nad wykonywanymi czynnościami serwisowymi,
- sprawne informowanie klientów o rozpoczęciu naprawy, jej zakończeniu lub wysłaniu urządzenia do serwisu za pomocą generowanego automatycznie e-maila lub SMS-a,
- wydruk protokołów przyjęcia i wydania urządzeń z serwisu, sprawozdania z naprawy lub listy wysyłek urządzeń do serwisów zewnętrznych w danym okresie,
- dokładniejsze śledzenie etapu zlecenia – definiowanie własnych etapów zleceń, a także elementów listy kontrolnej zlecenia,
- własna kartoteka urządzeń, do której można dodawać urządzenia lub importować je z Subiekta GT,
- generowanie faktury lub paragonu za naprawę – opcja wymaga Sfery dla Subiekta GT.
W przypadku bardziej zaawansowanych potrzeb proponujemy dedykowane, zintegrowane rozwiązania serwisowe.
Wymagania:
Subiekt GT - od wersji 1.40, Sfera dla Subiekta GT, MS SQL 2012 i nowsze, .NET 4.6, MS Windows 8 i nowsze