Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Sklep meblowy III – Utworzenie wzorca wiadomości e-mail

Ostatnia modyfikacja: 22.06.2022

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Scenariusze pracy

Scenariusz: Pracownik otrzymuje zadanie obdzwonienia klientów, którzy wyrazili zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych. Podczas rozmowy pracownik proponuje przesłanie nowej oferty mebli biurowych.

Spis wszystkich tematów e-Pomocy technicznej scenariusza pracy sklepu meblowego III można znaleźć w temacie Scenariusz pracy w programie Gestor nexo dla sklepu meblowego III – Spis treści.

Kontynuacją zakończonego działania jest wiadomość do wszystkich klientów, którzy zgodzili się na przesłanie oferty. Pracownik tworzy szablon wiadomości, który zostanie wysłany do klientów. Aby odwzorować powyższe w programie, należy:

1. Przejść do modułu Działania, zaznaczyć wcześniej utworzony Telefon, rozwinąć górne menu Operacje i wybrać Kontynuuj działanie.

 

2. Wybrać Szablon wiadomości i Przypisanie klientów i kliknąć OK.

 

3. Na zakładce Wiadomość uzupełnić Temat i Treść wiadomości email i zatwierdzić przyciskiem Zapisz.

W treści wiadomości można skorzystać z Autotekstów. Więcej o tym można przeczytać w temacie e-Pomocy technicznej Gestor nexo – Jak korzystać z autotekstów?

 

Informacje o kolejnym kroku można znaleźć w temacie e-Pomocy technicznej Wysyłka oferty w oparciu o wcześniej utworzony wzorzec e-mail

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki