e-Pomoc techniczna
Sklep meblowy III – Utworzenie wzorca wiadomości e-mail
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Scenariusze pracy
Scenariusz: Pracownik otrzymuje zadanie obdzwonienia klientów, którzy wyrazili zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych. Podczas rozmowy pracownik proponuje przesłanie nowej oferty mebli biurowych.
Spis wszystkich tematów e-Pomocy technicznej scenariusza pracy sklepu meblowego III można znaleźć w temacie Scenariusz pracy w programie Gestor nexo dla sklepu meblowego III – Spis treści.
Kontynuacją zakończonego działania jest wiadomość do wszystkich klientów, którzy zgodzili się na przesłanie oferty. Pracownik tworzy szablon wiadomości, który zostanie wysłany do klientów. Aby odwzorować powyższe w programie, należy:
1. Przejść do modułu Działania, zaznaczyć wcześniej utworzony Telefon, rozwinąć górne menu Operacje i wybrać Kontynuuj działanie.
2. Wybrać Szablon wiadomości i Przypisanie klientów i kliknąć OK.
3. Na zakładce Wiadomość uzupełnić Temat i Treść wiadomości email i zatwierdzić przyciskiem Zapisz.
W treści wiadomości można skorzystać z Autotekstów. Więcej o tym można przeczytać w temacie e-Pomocy technicznej Gestor nexo – Jak korzystać z autotekstów?
Informacje o kolejnym kroku można znaleźć w temacie e-Pomocy technicznej Wysyłka oferty w oparciu o wcześniej utworzony wzorzec e-mail