Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Sklep meblowy III – Wykonanie zaplanowanego działania kontaktu z klientami

Ostatnia modyfikacja: 22.06.2022

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Scenariusze pracy

Scenariusz: Pracownik otrzymuje zadanie obdzwonienia klientów, którzy wyrazili zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych. Podczas rozmowy pracownik proponuje przesłanie nowej oferty mebli biurowych.

Spis wszystkich tematów e-Pomocy technicznej scenariusza pracy sklepu meblowego III można znaleźć w temacie Scenariusz pracy w programie Gestor nexo dla sklepu meblowego III – Spis treści.

Z poziomu przypomnienia pracownik uruchamia rejestrowany tryb pracy, wykonuje telefony do klientów i na bieżąco uzupełnia formularz działania. Po obdzwonieniu wszystkich klientów pracownik kończy rejestrację działania i dodaje komentarz. Aby odwzorować powyższe czynności w programie, należy:

1. Kliknąć Rejestruj w przypomnieniu, rozwinąć Więcej i wybrać Pokaż w module (lub Pokaż - Popraw. W tym przypadku zostanie zaprezentowana opcja Pokaż w module).

 

2. Zaznaczyć Działanie i kliknąć górne menu Popraw.

 

3. W sekcji Klienci na zakładce Podstawowe uzupełniać listę w miarę wykonywania kolejnych telefonów. W razie braku adresu e-mail kliknąć prawym przyciskiem myszy na polu kolumny Email danego kontrahenta i wybrać Popraw.

 

4. W sekcji Kontakty wpisać adres email i zatwierdzić przyciskiem Zapisz.

 

5. Po zakończeniu wykonywania Działania należy je zapisać i zakończyć rejestracje wykonywania Działania.

 

6. Uzupełnić (opcjonalnie) Komentarz do działania i zatwierdzić przyciskiem Dodaj.

 

Informacje o kolejnym kroku można znaleźć w temacie e-Pomocy technicznej Zmiana stopnia realizacji działania

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki