e-Pomoc techniczna
Sklep meblowy III – Wykonanie zaplanowanego działania kontaktu z klientami
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Scenariusze pracy
Scenariusz: Pracownik otrzymuje zadanie obdzwonienia klientów, którzy wyrazili zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych. Podczas rozmowy pracownik proponuje przesłanie nowej oferty mebli biurowych.
Spis wszystkich tematów e-Pomocy technicznej scenariusza pracy sklepu meblowego III można znaleźć w temacie Scenariusz pracy w programie Gestor nexo dla sklepu meblowego III – Spis treści.
Z poziomu przypomnienia pracownik uruchamia rejestrowany tryb pracy, wykonuje telefony do klientów i na bieżąco uzupełnia formularz działania. Po obdzwonieniu wszystkich klientów pracownik kończy rejestrację działania i dodaje komentarz. Aby odwzorować powyższe czynności w programie, należy:
1. Kliknąć Rejestruj w przypomnieniu, rozwinąć Więcej i wybrać Pokaż w module (lub Pokaż - Popraw. W tym przypadku zostanie zaprezentowana opcja Pokaż w module).
2. Zaznaczyć Działanie i kliknąć górne menu Popraw.
3. W sekcji Klienci na zakładce Podstawowe uzupełniać listę w miarę wykonywania kolejnych telefonów. W razie braku adresu e-mail kliknąć prawym przyciskiem myszy na polu kolumny Email danego kontrahenta i wybrać Popraw.
4. W sekcji Kontakty wpisać adres email i zatwierdzić przyciskiem Zapisz.
5. Po zakończeniu wykonywania Działania należy je zapisać i zakończyć rejestracje wykonywania Działania.
6. Uzupełnić (opcjonalnie) Komentarz do działania i zatwierdzić przyciskiem Dodaj.
Informacje o kolejnym kroku można znaleźć w temacie e-Pomocy technicznej Zmiana stopnia realizacji działania