Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Sklep meblowy III – Planowanie działania przypominającego o kontakcie z klientami z wcześniej wygenerowanego zestawu

Ostatnia modyfikacja: 22.06.2022

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Scenariusze pracy

Scenariusz: Pracownik otrzymuje zadanie obdzwonienia klientów, którzy wyrazili zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych. Podczas rozmowy pracownik proponuje przesłanie nowej oferty mebli biurowych.

Spis wszystkich tematów e-Pomocy technicznej scenariusza pracy sklepu meblowego III można znaleźć w temacie Scenariusz pracy w programie Gestor nexo dla sklepu meblowego III – Spis treści.

Pracownik generujący działanie typu telefon do klienta podłącza do niego wcześniej utworzony dynamiczny zestaw klientów i określa jego parametry. Aby odwzorować w programie powyższe czynności, należy:

1. Przejść do modułu Działania, rozwinąć górne menu Dodaj i wybrać Telefon.

 

2. Na zakładce Podstawowe rozwinąć menu kolumny Nazwa w sekcji Klienci i wybrać Wstaw z zestawu.

 

3. Wybrać wcześniej utworzony Zestaw klientów i kliknąć OK.

 

4. Uzupełnić formularz zakładki Podstawowe i zatwierdzić przyciskiem Zapisz.

 

Informacje o kolejnym kroku można znaleźć w temacie e-Pomocy technicznej Wykonanie zaplanowanego działania kontaktu z klientami

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki