Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Co zrobić w przypadku odmowy dostępu do ścieżki (pliku) podczas np. zapisywania plików JPK, tworzeniu archiwizacji?

Ostatnia modyfikacja: 05.06.2023

Program: Biuro GT, Biuro nexo, Gestor GT, Gestor nexo, Gratyfikant GT, Gratyfikant nexo, InsERT GT, InsERT nexo, Rachmistrz GT, Rachmistrz nexo, Rewizor GT, Rewizor nexo, Subiekt GT, Subiekt Sprint 2, Subiekt nexo, mikroGratyfikant GT

Kategoria: Pomoc techniczna

​W przypadku, gdy podczas np. tworzenia archiwizacji, zapisu pliku JPK lub EPP do pliku pojawia się komunikat o odmowie dostępu do ścieżki, należy w pierwszej kolejności zmienić folder, w którym zapisywany jest plik, jeśli to nie pomoże, należy skontaktować się z informatykiem lub działem IT znajdującym się w firmie.

Problem z dostępem do ścieżki (pliku) spowodowany jest brakiem uprawnień do folderu w systemie Windows.
Problem nie jest związany z programami firmy InsERT.​


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki