Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Sklep meblowy II – Generowanie zestawu klientów

Ostatnia modyfikacja: 15.03.2024

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Scenariusze pracy

Scenariusz: Sklep meblowy sprzedający meble produkowane przez znaną firmę otrzymuje email od producenta w sprawie wady fabrycznej sofy. Wadę da się w miarę łatwo naprawić, wymaga to jednak wizyty fachowca, który wymieni mechanizm składania sofy.

Spis wszystkich tematów e-Pomocy technicznej scenariusza pracy sklepu meblowego II można znaleźć w temacie Scenariusz pracy w programie Gestor nexo dla sklepu meblowego II – Spis treści.

Pracownik po otrzymaniu informacji od producenta mebli o uszkodzonym mechanizmie jednego z modeli rozkładanych sof sprawdza, którzy klienci dokonali zakupu wadliwego sprzętu i na podstawie wygenerowanego raportu tworzy zestaw klientów. Aby to zrobić, należy:

1. Przejść do modułu Raporty, zaznaczyć Sprzedaż wg kodów dostaw, asortymentu i klientów i kliknąć górne menu Uruchom.

 

2. Określić odpowiednie filtry, aby wyszukać towar i kliknąć Wylicz (F5).

 

Wyliczona lista zaprezentuje wszystkich klientów, którzy zakupili sofy. Po zaznaczeniu klientów, którzy należy rozwinąć górne menu Operacje i wybrać Utwórz zestaw klientów.

 

Po wpisaniu Nazwy zestawu klientów należy go zapisać. W ten sposób użytkownik będzie miał gotowy zestaw, który przysłuży się w kolejnych krokach.

 

Informacje o kolejnym kroku można znaleźć w temacie e-Pomocy technicznej Sklep meblowy II – Tworzenie szablonu wiadomości e-mail.

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki