e-Pomoc techniczna
Sklep meblowy II – Generowanie zestawu klientów
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Scenariusze pracy
Scenariusz: Sklep meblowy sprzedający meble produkowane przez znaną firmę otrzymuje email od producenta w sprawie wady fabrycznej sofy. Wadę da się w miarę łatwo naprawić, wymaga to jednak wizyty fachowca, który wymieni mechanizm składania sofy.
Spis wszystkich tematów e-Pomocy technicznej scenariusza pracy sklepu meblowego II można znaleźć w temacie Scenariusz pracy w programie Gestor nexo dla sklepu meblowego II – Spis treści.
Pracownik po otrzymaniu informacji od producenta mebli o uszkodzonym mechanizmie jednego z modeli rozkładanych sof sprawdza, którzy klienci dokonali zakupu wadliwego sprzętu i na podstawie wygenerowanego raportu tworzy zestaw klientów. Aby to zrobić, należy:
1. Przejść do modułu Raporty, zaznaczyć Sprzedaż wg kodów dostaw, asortymentu i klientów i kliknąć górne menu Uruchom.
2. Określić odpowiednie filtry, aby wyszukać towar i kliknąć Wylicz (F5).
Wyliczona lista zaprezentuje wszystkich klientów, którzy zakupili sofy. Po zaznaczeniu klientów, którzy należy rozwinąć górne menu Operacje i wybrać Utwórz zestaw klientów.
Po wpisaniu Nazwy zestawu klientów należy go zapisać. W ten sposób użytkownik będzie miał gotowy zestaw, który przysłuży się w kolejnych krokach.
Informacje o kolejnym kroku można znaleźć w temacie e-Pomocy technicznej Sklep meblowy II – Tworzenie szablonu wiadomości e-mail.