e-Pomoc techniczna
Rewizor GT – Jak zablokować użytkownikowi możliwość wycofywania zatwierdzenia elementów e-Sprawozdań finansowych?
Program: InsERT GT, Rewizor GT
Kategoria: Słowniki, Uprawnienia, Użytkownicy
Za blokadę funkcjonalności w programie Rewizor GT odpowiada słownik Personel. Uprawnienia można spersonalizować dla konkretnego użytkownika. Aby odebrać użytkownikowi możliwość wycofywania zatwierdzenia elementów e-Sprawozdań finansowych, należy:
1. Zalogować się na użytkownika Szef, a następnie z listy modułów wybrać Administracja – Słowniki, a następnie z listy słowników wybrać Personel.
2. Na liście użytkowników zaznaczyć tego, któremu uprawnienie będzie odebrane i wybrać Popraw.
3. Na liście uprawnień odznaczyć pozycję o nazwie e-Sprawozdania finansowe – Wycofaj zatwierdzenie elementu. Aby zapisać zmiany, należy wybrać OK.
Do filtrowania odpowiednich uprawnień zalecane jest wykorzystanie wyszukiwarki dostępnej pod klawiszem F8.
Rezultatem odebrania uprawnień będzie blokada możliwości wycofywania zatwierdzenia elementów e-Sprawozdań finansowych potwierdzona odpowiednim komunikatem.