Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Sklep meblowy – Tworzenie oferty sprzedaży

Ostatnia modyfikacja: 13.04.2022

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Scenariusze pracy

Scenariusz: Sklep meblowy oferuje komplet wypoczynkowy w promocyjnej cenie. Zadaniem pracownika jest utworzenie oferty i rozesłanie jej do klientów, którzy dokonali zakupu w sklepie w bieżącym roku.

Spis wszystkich tematów e-Pomocy technicznej scenariusza pracy sklepu meblowego można znaleźć w temacie Scenariusz pracy w programie Gestor nexo dla sklepu meblowego – Spis treści.

Pracownik przygotowuje ofertę dla klientów, którzy wg wcześniej wyliczonego raportu w bieżącym roku sfinalizowali ze sklepem meblarskim przynajmniej jedną transakcję. Aby to zrobić, należy:

1. Przejść do modułu Oferty, rozwinąć górne menu Dodaj i wybrać Oferta sprzedaży.

 

2. Wybrać Klienta i wcześniej utworzony Komplet i zatwierdzić przyciskiem Zapisz.

W tym punkcie warto zwrócić uwagę na pole Klient, które może być uzupełnione dowolnym kontrahentem, ponieważ tworzona oferta będzie jedynie bazą, wzorem do wysłania dla wcześniej utworzonego zestawu klientów.

 

Informacje o kolejnym kroku można znaleźć w temacie e-Pomocy technicznej Sklep meblowy – Kreator dodawania procesów ofertowych.

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki