e-Pomoc techniczna
Sklep meblowy – Tworzenie oferty sprzedaży
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Scenariusze pracy
Scenariusz: Sklep meblowy oferuje komplet wypoczynkowy w promocyjnej cenie. Zadaniem pracownika jest utworzenie oferty i rozesłanie jej do klientów, którzy dokonali zakupu w sklepie w bieżącym roku.
Spis wszystkich tematów e-Pomocy technicznej scenariusza pracy sklepu meblowego można znaleźć w temacie Scenariusz pracy w programie Gestor nexo dla sklepu meblowego – Spis treści.
Pracownik przygotowuje ofertę dla klientów, którzy wg wcześniej wyliczonego raportu w bieżącym roku sfinalizowali ze sklepem meblarskim przynajmniej jedną transakcję. Aby to zrobić, należy:
1. Przejść do modułu Oferty, rozwinąć górne menu Dodaj i wybrać Oferta sprzedaży.
2. Wybrać Klienta i wcześniej utworzony Komplet i zatwierdzić przyciskiem Zapisz.
W tym punkcie warto zwrócić uwagę na pole Klient, które może być uzupełnione dowolnym kontrahentem, ponieważ tworzona oferta będzie jedynie bazą, wzorem do wysłania dla wcześniej utworzonego zestawu klientów.
Informacje o kolejnym kroku można znaleźć w temacie e-Pomocy technicznej Sklep meblowy – Kreator dodawania procesów ofertowych.