Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Sklep meblowy – Tworzenie zestawu klientów

Ostatnia modyfikacja: 13.04.2022

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Scenariusze pracy

Scenariusz: Sklep meblowy oferuje komplet wypoczynkowy w promocyjnej cenie. Zadaniem pracownika jest utworzenie oferty i rozesłanie jej do klientów, którzy dokonali zakupu w sklepie w bieżącym roku.

Spis wszystkich tematów e-Pomocy technicznej scenariusza pracy sklepu meblowego można znaleźć w temacie Scenariusz pracy w programie Gestor nexo dla sklepu meblowego – Spis treści.

Pracownik sklepu wykonuje raport Sprzedaż wg kodów dostaw, asortymentu i klientów i wybiera Grupowanie: wg klientów oraz Data dokumentu: bieżący rok. Na podstawie wygenerowanego raportu tworzy zestaw klientów. Aby to zrobić, należy:

1. Przejść do modułu Raporty, zaznaczyć raport Sprzedaż wg kodów dostaw, asortymentu i klientów i kliknąć górne menu Uruchom.

 

2. Wybrać filtry Data dokumentu: bieżący rok oraz Grupowanie: wg klientów i kliknąć Wylicz.

 

3. Zaznaczyć Klientów, rozwinąć górne menu Operacje i wybrać Utwórz zestaw klientów.

 

4. Uzupełnić Nazwę tworzonego Zestawu klientów i zatwierdzić przyciskiem Zapisz.

 

Informacje o kolejnym kroku można znaleźć w temacie e-Pomocy technicznej Sklep meblowy – Generowanie i montowanie kompletu.

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki