Wróć do wyszukiwarki
e-Pomoc techniczna
Scenariusz pracy w programie Gestor nexo dla serwisu komputerowego na podstawie modułu Zlecenia serwisowe – Spis treści
Ostatnia modyfikacja: 07.04.2022
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Scenariusze pracy
Scenariusz: Obsługa klientów, którzy zgłaszają się do serwisu w celu naprawy zepsutego sprzętu komputerowego. Serwis do naprawy wykorzystuje nowe komponenty i zajmuje się czyszczeniem sprzętu.
- Serwis komputerowy – Konfiguracja scenariusza obsługi klienta
- Serwis komputerowy – Tworzenie zlecenia serwisowego
- Serwis komputerowy – Dodawanie asortymentu, który zostanie zużyty w zleceniu serwisowym
- Serwis komputerowy – Tworzenie i przypisanie działania do zlecenia serwisowego
- Serwis komputerowy – Serwisowanie sprzętu i kontakt z klientem na podstawie szablonu działania
- Serwis komputerowy – Wydanie naprawionego asortymentu
- Serwis komputerowy – Wystawienie dokumentu sprzedaży na podstawie zlecenia serwisowego
- Serwis komputerowy – Drukowanie zlecenia serwisowego i naklejek