Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Serwis komputerowy – Drukowanie zlecenia serwisowego i naklejek

Ostatnia modyfikacja: 30.03.2022

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Scenariusze pracy

​Scenariusz: Obsługa klientów, którzy zgłaszają się do serwisu w celu naprawy zepsutego sprzętu komputerowego. Serwis do naprawy wykorzystuje nowe komponenty i zajmuje się czyszczeniem sprzętu.

Spis wszystkich tematów e-Pomocy technicznej scenariusza pracy serwisu komputerowego można znaleźć w temacie Scenariusz pracy w programie Gestor nexo dla serwisu komputerowego – Spis treści

Serwisant wydaje klientowi sprzęt i drukuje potwierdzenie wydania sprzętu oraz naklejki. Aby to zrobić, należy przejść do modułu Zlecenia serwisowe, zaznaczyć zlecenie, rozwinąć górne menu Operacje i wybrać Drukuj przyjęcie zlecenia serwisowego oraz/lub Drukuj naklejki dla zleceń serwisowych/Drukuj naklejki dla klientów.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki