Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Serwis komputerowy – Wystawienie dokumentu sprzedaży na podstawie zlecenia serwisowego

Ostatnia modyfikacja: 30.03.2022

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Scenariusze pracy

Scenariusz: Obsługa klientów, którzy zgłaszają się do serwisu w celu naprawy zepsutego sprzętu komputerowego. Serwis do naprawy wykorzystuje nowe komponenty i zajmuje się czyszczeniem sprzętu.

Spis wszystkich tematów e-Pomocy technicznej scenariusza pracy serwisu komputerowego można znaleźć w temacie Scenariusz pracy w programie Gestor nexo dla serwisu komputerowego – Spis treści

Do Zlecenia serwisowego zostaje wystawiony dokument finalny, na podstawie którego klient będzie zobligowany do zapłaty za wykonany serwis. Aby to zrobić, należy przejść do modułu Zlecenia serwisowe, rozwinąć górne menu Wystaw i wybrać Zaplanowany dokument finalny.

 

Informacje o kolejnym kroku można znaleźć w temacie e-Pomocy technicznej Serwis komputerowy – Drukowanie zlecenia serwisowego i naklejek

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki