Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Serwis komputerowy – Serwisowanie sprzętu i kontakt z klientem na podstawie szablonu działania

Ostatnia modyfikacja: 04.04.2022

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Scenariusze pracy

​Scenariusz: Obsługa klientów, którzy zgłaszają się do serwisu w celu naprawy zepsutego sprzętu komputerowego. Serwis do naprawy wykorzystuje nowe komponenty i zajmuje się czyszczeniem sprzętu.

Spis wszystkich tematów e-Pomocy technicznej scenariusza pracy serwisu komputerowego można znaleźć w temacie Scenariusz pracy w programie Gestor nexo dla serwisu komputerowego – Spis treści

Serwisant naprawia i czyści sprzęt dostarczony przez klienta. Po naprawie kontaktuje się z klientem z informacją o możliwości odbioru laptopa. Aby to zrobić, należy:

1. Przejść do modułu Zlecenia serwisowe, zaznaczyć wcześniej utworzone zlecenie, rozwinąć górne menu Operacje i wybrać Zmień etap.

 

2. Z listy rozwijalnej wybrać Do odbioru i zatwierdzić przyciskiem Ok.

 

3. Ponownie zaznaczyć wcześniej utworzone zlecenie, rozwinąć górne menu Operacje, wybrać Dodaj działanie i wybrać Zadanie.

 

4. Określić kiedy naprawa sprzętu miała miejsce, uzupełnić krótki opis i zatwierdzić przyciskiem Zapisz.


Powyższą czynność można zautomatyzować. Więcej o automatyzacji tego kroku można przeczytać w temacie e-Pomocy technicznej Serwis komputerowy – Automatyzacja tworzenia działania informującego o możliwości odbioru sprzętu.

Informacje o kolejnym kroku można znaleźć w temacie e-Pomocy technicznej Serwis komputerowy – Wydanie naprawionego asortymentu

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki