e-Pomoc techniczna
Serwis komputerowy – Dodawanie asortymentu, który zostanie zużyty w zleceniu serwisowym
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Scenariusze pracy
Scenariusz: Obsługa klientów, którzy zgłaszają się do serwisu w celu naprawy zepsutego sprzętu komputerowego. Serwis do naprawy wykorzystuje nowe komponenty i zajmuje się czyszczeniem sprzętu.
Spis wszystkich tematów e-Pomocy technicznej scenariusza pracy serwisu komputerowego można znaleźć w temacie Scenariusz pracy w programie Gestor nexo dla serwisu komputerowego – Spis treści
Po zdiagnozowaniu sprzętu i ustaleniu, że wcześniej Szacunkowy, akceptowalny przez klienta koszt wykonania zlecenia jest zbyt niski, aby naprawić dany sprzęt, ponieważ wymaga on wymiany jednej z części, należy:
1. Przejść do modułu Zlecenia serwisowe, zaznaczyć wcześniej utworzone zlecenie, rozwinąć górne menu Operacje i wybrać Zmień etap.
2. Z listy rozwijalnej wybrać Wymaga potwierdzenia kosztów u klienta i zatwierdzić przyciskiem Ok.
3. Otworzyć Zlecenie serwisowe i na zakładce Asortyment dodać produkt, który będzie potrzebny do wymiany i zatwierdzić przyciskiem Wybierz. Zmiany należy zatwierdzić przyciskiem Zapisz.
Informacje o kolejnym kroku można znaleźć w temacie e-Pomocy technicznej Serwis komputerowy – Tworzenie i przypisanie działania do zlecenia serwisowego