Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Serwis komputerowy – Tworzenie zlecenia serwisowego

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Scenariusze pracy

Scenariusz: Obsługa klientów, którzy zgłaszają się do serwisu w celu naprawy zepsutego sprzętu komputerowego. Serwis do naprawy wykorzystuje nowe komponenty i zajmuje się czyszczeniem sprzętu.

Spis wszystkich tematów e-Pomocy technicznej scenariusza pracy serwisu komputerowego można znaleźć w temacie Scenariusz pracy w programie Gestor nexo dla serwisu komputerowego – Spis treści

Klient przynosi laptop do naprawy. Informuje, że często obraz zatrzymuje się i komputer przestaje działać. Dopiero ponowne uruchomienie urządzenia przywraca laptop do działania – niestety – nie na długo. Serwisant  przyjmuje zlecenia i tworzy dokumentacje w programie. Aby to zrobić, należy:

1. Przejść do modułu Zlecenia serwisowe, kliknąć przycisk Dodaj i wybrać Zlecenie serwisowe.

 

2. Na zakładce Zgłoszenie wybrać Klienta, wcześniej stworzony Scenariusz i Rodzaj zlecenia. Można również wpisać szacunkową, akceptowalna przez klienta kwotę Brutto/Netto za naprawę urządzenia

 

3. Uzupełnić Dane urządzenia klienta.

 

4. Na zakładce Przebieg wybrać datę rozpoczęcia zlecenia i planowanego terminu realizacji, który jest automatycznie wyliczany na podstawie Scenariusza obsługi klienta (pole Czas trwania (dni roboczych)), po czym zatwierdzić Zlecenie serwisowe przyciskiem Zapisz.

 

Informacje o kolejnym kroku można znaleźć w temacie e-Pomocy technicznej Serwis komputerowy – Dodawanie asortymentu, który zostanie zużyty w zleceniu serwisowym

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki