Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Serwis komputerowy – Konfiguracja scenariusza obsługi klienta

Ostatnia modyfikacja: 30.03.2022

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Scenariusze pracy

Scenariusz: Obsługa klientów, którzy zgłaszają się do serwisu w celu naprawy zepsutego sprzętu komputerowego. Serwis do naprawy wykorzystuje nowe komponenty i zajmuje się czyszczeniem sprzętu.

Spis wszystkich tematów e-Pomocy technicznej scenariusza pracy serwisu komputerowego można znaleźć w temacie Scenariusz pracy w programie Gestor nexo dla serwisu komputerowego – Spis treści

Przed rozpoczęciem pracy z programem Gestor nexo na podstawie Zlecenia serwisowe, warto skonfigurować Scenariusze obsługi klienta. Pozwoli to na częściową automatyzację pracy. Aby to zrobić, należy:

1. W lewym, górnym rogu programu, w wyszukiwarce wpisać Scenariusze obsługi klienta, wejść w wyszukany moduł i kliknąć górne menu Dodaj.

 

2. Uzupełnić poszczególne kroki (poniżej przykład pełnego scenariusza obsługi klienta) i zatwierdzić zmiany przyciskiem Zapisz.

Istnieje możliwość przypisania odrębnego konta pocztowego do Scenariusza zleceń serwisowych. Wszystkie automatyczne powiadomienia generowane przez Zlecenie na poszczególnych etapach, będą wysyłane właśnie z konta wpisanego w Konto pocztowe automatycznych wiadomości.

Warto zwrócić uwagę na możliwość wyboru Automatycznej zmiany etapu. Może działać ona na dwa sposoby.

  • Pierwszy to mechanizm działający na podstawie Działanie automatyczne (wygenerowane przez program na podstawie scenariusza). Jeżeli takie automatyczne działanie zostanie zakończone sukcesem przez jego wykonawcę, etap zlecenia automatycznie zmieni się na kolejny, ustalony w scenariuszu.
  • Drugi sposób polega na zmianie etapu scenariusza, gdy wszystkie działania powiązane z danym etapem zlecenia (również takie, które zostało wystawione ręcznie) zostaną zakończone sukcesem przez użytkownika. Aby zmiana następowała w taki sposób, należy wybrać opcję Dla wszystkich działań.
 

Informacje o kolejnym kroku można znaleźć w temacie e-Pomocy technicznej Serwis komputerowy – Tworzenie zlecenia serwisowego

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki