Wróć do wyszukiwarki
e-Pomoc techniczna
Scenariusz pracy w programie Gestor nexo dla agencji nieruchomości – Spis treści
Ostatnia modyfikacja: 22.03.2022
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Scenariusze pracy
Scenariusz: Obsługa klientów, którzy zgłaszają się do biura w celu uzyskania pomocy w poszukiwaniu mieszkania/domu, który mogliby kupić. Biuro zajmuje się pośrednictwem w sprzedaży mieszkań nowych (od deweloperów) oraz z rynku wtórnego.
- Tworzenie kartoteki klienta
- Przygotowanie procesu ofertowego z kilkoma wariantami
- Wysyłka oferty do klienta
- Planowanie kontaktu z klientem
- Powiązanie dokumentu z decyzją klienta z procesem ofertowym
- Zaplanowanie i stworzenie działania dotyczącego spotkania z klientem
- Wysyłka zaproszenia na spotkanie do klienta
- Przygotowanie przed kolejnym spotkaniem z klientem
- Przedstawienie klientowi możliwych terminów prezentacji mieszkania
- Przygotowanie przed prezentacją mieszkania
- Umówienie spotkania klienta z kierownikiem budowy w celu omówienia zmian zaproponowanych przez klienta
- Wysłanie do klienta zaproszenia na wspólne spotkanie z kierownikiem budowy
- Edycja dokumentów związanych ze spotkaniem z kierownikiem budowy
- Przygotowanie nowego wariantu mieszkania dla klienta
- Przesłanie do klienta nowej wyceny mieszkania
- Dołączanie pracownika do procesu ofertowego
- Umawianie spotkania z dołączonym pracownikiem
- Pracownik zaangażowany w proces ofertowy rezerwuje w kalendarzu termin spotkania oraz samochód
- Wysyłka wiadomości e-mail do klienta i przygotowanie przed spotkaniem
- Dodanie dokumentów do biblioteki załączników w procesie ofertowym
- Finalizacja procesu ofertowego