e-Pomoc techniczna
Agencja nieruchomości – Automatyzacja tworzenia działania dotyczącego spotkania z klientem
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Scenariusze pracy
Scenariusz: Obsługa klientów, którzy zgłaszają się do biura w celu uzyskania pomocy w poszukiwaniu mieszkania/domu, który mogliby kupić. Biuro zajmuje się pośrednictwem w sprzedaży mieszkań nowych (od deweloperów) oraz z rynku wtórnego.
Spis wszystkich tematów e-Pomocy technicznej scenariusza pracy agencji nieruchomości można znaleźć w temacie Scenariusz pracy w programie Gestor nexo dla agencji nieruchomości – Spis treści
Moduł pomaga w zautomatyzowaniu procesów w firmie użytkownika. Użytkownik może np. zaplanować, aby w ślad za każdym utworzonym dokumentem handlowym, ofertą, umową lub zleceniem serwisowym powstawało działanie – był wysyłany e-mail lub wiadomość SMS. Np. można dodać automat powodujący, że w sytuacji, gdy zostanie dodane nowe zamówienie od klienta, system automatycznie tworzył działanie typu zadanie z szablonu.
Aby zautomatyzować tworzenia działania dotyczącego spotkania z klientem, należy przejść do modułu Automatyzacja, rozwinąć górne menu Dodaj i wybrać Automat.
W przypadku scenariusza pracy agencji nieruchomości należy odpowiednio określić poniższe sekcje automatu:
- Nazwa i Opis
- Uruchamianie i Warunki wykonania – automat ma zostać uruchomiony w przypadku, gry Proces ofertowy, będący na etapie Wybór oferty, zostanie zapisany.
- Czynności do wykonania – po spełnieniu warunków Proces ofertowy ma zostać stworzone działanie typu Spotkanie wg szablony.
W tym punkcie należy zwrócić uwagę na pole Z szablonu. Może on zostać dodany z poziomu konfiguracji Szablony działań. Więcej o tym można przeczytać w temacie e-Pomocy technicznej: Gestor nexo – Czym są szablony działań, jak je dodać i wykorzystać w programie?
- Szczegóły wykonania – parametryzacja szczegółowa automatu procesu ofertowego.