e-Pomoc techniczna
Agencja nieruchomości – Wysyłka wiadomości e-mail do klienta i przygotowanie przed spotkaniem.
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Scenariusze pracy
Scenariusz: Obsługa klientów, którzy zgłaszają się do biura w celu uzyskania pomocy w poszukiwaniu mieszkania/domu, który mogliby kupić. Biuro zajmuje się pośrednictwem w sprzedaży mieszkań nowych (od deweloperów) oraz z rynku wtórnego.
Spis wszystkich tematów e-Pomocy technicznej scenariusza pracy agencji nieruchomości można znaleźć w temacie Scenariusz pracy w programie Gestor nexo dla agencji nieruchomości – Spis treści
Pracownik – doradca finansowy sprawdza swoje zadania „na dziś" – jest tam spotkanie z klientem w sprawie doradztwa finansowego. Wysyła do klienta e-mail z informacją o umówionym spotkaniu, aby sprawdzić gdzie dokładnie mieszka klient, korzysta z opcji – Pokaż klienta na mapie (może być z poziomu kalendarza, w którym dodawał spotkanie). Aby odwzorować w programie powyższe czynności, należy:
1. Z poziomu modułu Działania zaznaczyć wcześniej edytowane Działania typu Zadanie, rozwinąć górne menu Operacje i wybrać Wyślij wiadomość e-mail.
2. Uzupełnić Temat i Treść wiadomości i zatwierdzić przyciskiem Wyślij.
Doradca finansowy Jan Przykładowy może sprawdzić teraz gdzie dokładnie mieszka klient. Wystarczy, że z poziomu górnego menu Informacje wybierze Pokaż klienta na mapie.
Informacje o kolejnym kroku można znaleźć w temacie e-Pomocy technicznej Agencja nieruchomości – Dodanie dokumentów do biblioteki załączników w procesie ofertowym.