e-Pomoc techniczna
Agencja nieruchomości – Pracownik zaangażowany w proces ofertowy rezerwuje w kalendarzu termin spotkania oraz samochód.
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Scenariusze pracy
Scenariusz: Obsługa klientów, którzy zgłaszają się do biura w celu uzyskania pomocy w poszukiwaniu mieszkania/domu, który mogliby kupić. Biuro zajmuje się pośrednictwem w sprzedaży mieszkań nowych (od deweloperów) oraz z rynku wtórnego.
Spis wszystkich tematów e-Pomocy technicznej scenariusza pracy agencji nieruchomości można znaleźć w temacie Scenariusz pracy w programie Gestor nexo dla agencji nieruchomości – Spis treści
Pracownik - doradca finansowy sprawdza swoje zadania „na dziś" - jest tam spotkanie z klientem w sprawie doradztwa finansowego. Rezerwuje termin w swoim kalendarzu oraz samochód firmowy, którym dojedzie do klienta. Aby odwzorować w programie powyższe czynności, należy:
1. Przejść do modułu Kalendarz, sprawdzić, jakie Działania są przypisane, zalogowanemu użytkownikowi (w tym przypadku doradcy kredytowemu - Janowi Przykładowemu), po czym zaznaczyć Działanie typu Zadanie i kliknąć górne menu Popraw.
2. Rozwinąć menu Lokalizacja i wybrać Wstaw podstawowy adres klienta. W przypadku, gdy w polu Klienci istnieje więcej, niż 1 klient pole Lokalizacja należy uzupełnić ręcznie.
3. Na zakładce Podstawowe uzupełnić Początek, Czas trwania, Przypomnienie i Stopień realizacji, po czym zatwierdzić przyciskiem Zapisz.
4. Na zakładce Planowanie dodać Zasób i zatwierdzić przyciskiem Zapisz.
Informacje o kolejnym kroku można znaleźć w temacie e-Pomocy technicznej Agencja nieruchomości – Wysyłka wiadomości e-mail do klienta i przygotowanie przed spotkaniem.