Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Agencja nieruchomości – Pracownik zaangażowany w proces ofertowy rezerwuje w kalendarzu termin spotkania oraz samochód.

Ostatnia modyfikacja: 05.04.2022

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Scenariusze pracy

Scenariusz: Obsługa klientów, którzy zgłaszają się do biura w celu uzyskania pomocy w poszukiwaniu mieszkania/domu, który mogliby kupić. Biuro zajmuje się pośrednictwem w sprzedaży mieszkań nowych (od deweloperów) oraz z rynku wtórnego.

Spis wszystkich tematów e-Pomocy technicznej scenariusza pracy agencji nieruchomości można znaleźć w temacie Scenariusz pracy w programie Gestor nexo dla agencji nieruchomości – Spis treści

Pracownik - doradca finansowy sprawdza swoje zadania „na dziś" - jest tam spotkanie z klientem w sprawie doradztwa finansowego. Rezerwuje termin w swoim kalendarzu oraz samochód firmowy, którym dojedzie do klienta. Aby odwzorować w programie powyższe czynności, należy:

1. Przejść do modułu Kalendarz, sprawdzić, jakie Działania są przypisane, zalogowanemu użytkownikowi (w tym przypadku doradcy kredytowemu - Janowi Przykładowemu), po czym zaznaczyć Działanie typu Zadanie i kliknąć górne menu Popraw.

 

 2. Rozwinąć menu Lokalizacja i wybrać Wstaw podstawowy adres klienta. W przypadku, gdy w polu Klienci istnieje więcej, niż 1 klient pole Lokalizacja należy uzupełnić ręcznie.

 

3. Na zakładce Podstawowe uzupełnić Początek, Czas trwania, Przypomnienie i Stopień realizacji, po czym zatwierdzić przyciskiem Zapisz.

 

4. Na zakładce Planowanie dodać Zasób i zatwierdzić przyciskiem Zapisz.

 

Informacje o kolejnym kroku można znaleźć w temacie e-Pomocy technicznej Agencja nieruchomości – Wysyłka wiadomości e-mail do klienta i przygotowanie przed spotkaniem.

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki